اخبار

اپل موزیک اکنون ۱۳ میلیون کاربر دارد

تیم کوک مدیر عامل اپل امروز در جریان ارایه گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ میلادی اعلام کرد که تعداد کاربران سرویس اپل موزیک اکنون به ۱۳ میلیون نفر رسیده است. اپل درماه فوریه اعلام کرد که تعداد کاربران اپل موزیک به ۱۱ میلوین نفر رسیده و به این ترتیب این سرویس پخش موسیقی موفق شده است در این مدت، ۲ میلیون کاربر جدید بدست بیاورد.
اپل موزیک حدود ۱۰ ماه قبل فعالیت خود را به صورت رسمی و سراسری آغاز کرد و در این مدت کوتاه عملکرد بسیار مطلوب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است. اپل موزیک موفق شده تنها در عرض ۱۰ ماه به سطح موفقیت سرویس موسیقی اسپاتیفای برسد که بیش از هشت سال از فعالیتش در این زمینه می گذرد.
در هر حال با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر از دستگاه‌های مبتنی بر iOS اپل استفاده می‌کنند، بسیاری از کارشناسان در صنعت موسیقی پیش بینی می‌کردند که اپل موزیک بتواند در این بازه زمانی موفقیت بیشتری از خود به نمایش بگذارد. این سرویس از محتواهای اختصاصی و آلبوم خوانندگانی از جمله Future و The 1975 و همچنین محتوای آیتونز بهره برده است.
اما با وجود رقابت شدید در صنعت سرویس‌های پخش موسیقی، اپل موزیک طی یک سال اول عرضه بروزرسانی‌های مهمی را دریافت نکرده است و به جز چندین مورد برطرف کردن باگ، بدون تغییر باقی مانده است. در هر حال اگر اپل بخواهد اپل موزیک را نیز مطابق الگوی مورد استفاده برای بروزرسانی نرم افزار iOS، آپدیت کند، این سرویس احتمالا در جریان کنفرانس WWDC امسال در ماه ژوئن، به برخی قابلیت‌های جدید مجهز خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا