اخبار

اپل همچنان از صفحات‌نمایش LCD در ساخت محصولاتش استفاده خواهد کرد

اپل همواره از صفحه‌نمایش‌های TFT-LCD برای محصولات خودش استفاده کرده است. اگر چه چندی پیش اخباری مبنی بر اینکه محصول بعدی اپل از صفحه‌ی نمایش AMOLED استفاده خواهد کرد منتشر شد؛ اما امروز بنا به گزارشاتی که کارشناسان KGI ارائه داده اند مشخص شد که اپل به زودی از این نوع صفحه‌نمایش‌ استفاده نخواهد کرد و حداقل تا سه سال آتی همچنان LCD بر روی گجت‌های اپل نصب خواهد شد.
تحلیل‌گر KGI به نام Ming-Chi Kuo اعلام کرده است که اپل قصد دارد تا سه سال آتی نیز از صفحه‌ی نمایش TFT-LCD برای آیفون‌ها و آیپدها استفاده کند. هم‌چنین در این گزارش اعلام شده است که کارخانه‌ی تولیدکننده‌ی محصولات اپل یعنی فاکسان، در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از تکنولوژی‌های جدید در ساخت صفحه‌های نمایش LCD است و این روند تا سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد داشت.
یکی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی قطعات صفحه‌نمایش اپل به نام “Minbea” گفته که صفحه‌ی نمایش AMOLED فعلا بر روی آیفون‌ها استفاده نخواهد شد و تا سال ۲۰۱۸ بر روی ساخت صفحات نمایش کنونی سرمایه‌گذاری شده است.
پیش‌تر اپل در ساخت اپل واچ از صفحه‌ی نمایش AMOLED استفاده کرده بود و گفته می‌شد که این شرکت در حال تست کردن صفحات OLED برای آیفون است؛ ولی بر اساس این مدارک، این‌گونه نخواهد بود و آیفون‌ها هم‌چنان از صفحه‌نمایش LCD بهره خواهند برد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا