اخبار

اپل یک شارژر فوق سریع USB نوع C برای آیپد پرو معرفی کرد

در روزی که شاهد رونمایی از دو محصول جدید اپل بودیم، این کمپانی از قطعات جانبی جدیدی نیز رونمایی کرد. این قطعات شامل یک شارژر USB-C و یک کابل تبدیل لایتینگ به USB-C هستند.
یکی از درس‌های مهم آیپد پرو، نیازمند بودن زمان طولانی تر جهت شارژ باتری‌های بزرگ است. حال وصل کردن شارژر در آخر شب به دستگاه و سپس قطع آن در صبح را فراموش کنید. اپل امروز سرانجام راهکار چنین مشکلی را در کنار معرفی آیپد پرو ۹.۷ اینچی خودش اعلام کرد.
این تولیدکننده آمریکایی از یک شارژر ۲۹ واتی USB نوع C برای آیپد‌های خودش رونمایی کرد که قادر خواهد بود تا بسیار سریعتر از شارژر‌های ۱۰ و ۱۲ واتی دستگاه شما را شارژ کند. هرچند که برای این کار نیازمند یک کامپیوتر با درگاه USB نوع C هستید اما این شارژر ۴۹ دلاری می‌تواند موجب شود تا شما به مدت زمان کمتری در هربار شارژ کردن دستگاه خود نیاز داشته باشید.
همچنین این کمپانی از یک کابل تبدیل لایتینگ به USB نوع C نیز رونمایی کرد. اگر شما صاحب یک مک بوک ۱۲ اینچی و یا یک سیستم دیگر اپلی هستید، می‌توانید آیفون خود را بدون هیچگونه آداپتور خاصی با آن سینک کنید. مدل ۳ متری این کابل قیمتی برابر ۲۵ دلار و مدل ۶ متری آن نیز با قیمت ۳۵ دلار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا