اخبار

اچ تی سی به زودی موبایل بولت را روانه بازار خواهد کرد

شرکت تایوانی اچ تی سی به زودی از گوشی هوشمند جدید خود یعنی بولت یا evo 10 پرده برخواهد داشت. این گوشی هوشمند دارای مشخصات فنی قابل ملاحظه و خوبی است. در ادامه با موبایلستان همراه باشید.

شرکت HTC قصد دارد یک موبایل هوشمند با مشخصات سخت افزاری خوب با نام بولت برای آمریکا  و evo 10 برای سایر نقاط دنیا  در ۱۱ نوامبر یعنی  روز جمعه ۲۱ آبان ماه معرفی کند. این گوشی هوشمند قرار است در آمریکا توسط اپراتور اسپرینت در اختیار خریداران و مشتقان موبایل‌های متفاوت و باکیفیت باشد.

image-from-evleaks

تلفن هوشمند اچ تی سی بولت فاقد جک ۳٫۵ میلیمتری است، قابلیتی که در آیفون ۷ دیده شد حالا در این گوشی هوشمند دیده می‌شود در واقع این محصول اولین دستگاه این شرکت قدیمی تایوانی است که پورت استاندارد صدا در آن استفاده نشده است.  گوشی بولت دارای بدنه آلمینیومی است تا لوکس بودن همچنان در میراث اچ تی سی حفظ شده باشد.

در قسمت سخت افزاری گوشی بولت، شباهت بسیار زیادی به  اسمارت فون HTC 10 دارد برای مثال همچنان سنسور اثر انگشت آن در پنل جلویی و زیر نمایشگر است. این محصول جدید از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر QHD، حافظه اصلی ۳ گیگابایت، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و سیستم عامل اندروید نوقا ۷٫۰ بهره می‌برد.

نظر شما در مورد غول جدید و خاص اچ تی سی چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا