اخبار

اچ پی یک مدل جدید ۱۴ اینچی از سری لپ تاپ های استریم خود را معرفی کرد

به خوبی معلوم است که شرکت اچ پی از لپ تاپ های اقتصادی و پایین رده ی Stream خود توانسته سود بالایی را کسب کند و به موفقیت بسیاری برسد و حال قصد گسترش این مدل خود را دارد.
 
این شرکت در حال به روز رسانی ایم مدل لپ تاپ ها می باشد. نه تنها سخت افزار این لپ تاپ ها تغییر کرده است بلکه اچ پی یک مدل دیگر هم به این سری افزوده است. مدل جدید ۱۴ اینچی که در بالا هم تصویرش را می بینید، جایگزین نسخه ی ۱۳ اینچی شده است که قول توانایی پردازشی بالاتر و طراحی قابل حمل تر را در کنار صفحه ای بزرگتر داده است. این لپ تاپ دارای وای فای ۴ کاناله ی ۸۰۲٫۱۱ac، پردازنده ی سلرون ۲۰۱۶، و عمر باتری ۱۰ ساعت و ۴۵ دقیقه ای خواهد بود، و در عوض از مدل قدیمی ۱۳ اینچی سبک تر خواهد بود و ۳٫۱۷ پوند وزن خواهد داشت.
 
همچنین این لپ تاپ دارای ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی فلش در کنار صفحه نمایشی با رزولوشن ۷۶۸ * ۱۳۶۶ خواهد بود. این لپتاپ قیمتی بسیار پایی نخواهد داشت و قیمتی برابر ۲۱۹ دلار خواهد داشت و در ۷ام سپتامبر تحویل مشتریان خواهد شد. این مشخصات و قیمت برای یک دستگاه قابل حمل ویندوزی بسیار قابل قبول به نظر می رسد.
 
دگر مدل ها نیز آن طور که انتظار می رفت، سخت افزارشان پیشرفت داشته است. مدل ۱۱ اینچی استریمر با قیمت ۱۹۹ دلاری در ۲۴ام آگوست عرضه خواهد شد که دارای وای فای سریع تر، پردازنده ی آپگرید شده و طراحی نازک تر نسبت به برادر بزرگ تر خود خواهد بود.
 
به همین صورت مدل ۱۱ اینچی استریمر x 360 که با نام HP x360 نیز شناخته می شود، یک لپ تاپ/تبلت هیبریدی است که سخت افزاری مشابه قبلی ها دارد و قیمتی معادل ۲۴۹ دلار خواهد داشت که ۵۰ دلار کمتر از نسل قبلی خود است. این لپ تاپ برای برخی کشور های خاص در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. اگر هم دنبال گزینه ی دیگری باشید می توانید Streamer 11 Pro را امتحان کنید که دارای حافظه ی اختیاری ۶۴ گیگابایتی خواهد بود.
 
نسبت قیمت و سخت افزار این مدل لپ تاپ ها بسیار متقارن هستند و مناسب کار های سبک اداری و دانشگاهی هستند.
 
منبع: Engadget
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا