اخبار

اکسپریا زی۳ در تصاویری لو رفت!


در هفته‌های اخیر شایعات زیادی از دستگاه‌های بعدی شرکت‌ها منتشر شد. از الجی جی۳ استایلوس تا گلکسی آلفا و آیفون ۶ و همین اکسپریا زی۳. حالا این بار اکسپریا زی۳ در تصاویری واضح تر و از تمامی‌جهات لو رفته است.
تفاوت زیادی با اکسپریا زی۲ که نقد کامل آن را قبلا خواندید، ندارد. تغییرات در لبه‌ها مشهود است و بسیار شبیه به لومیا ۹۲۵ شده است. لبه‌ها از آن حالت تیز به حالت منحنی تغییر کرده اند که مسلما تاثیر زیادی در ارگونومی‌بهتر دستگاه خواهد داشت.
اگر کمی‌در عکس دقیق تر شوید، لنز XX.X مگاپیکسلی مشهور سونی را هم خواهید دید. این احتمالا همان لنز است که در زی۱، زی۱کامپکت و زی۲ قرار دارد. امیدواریم برای دوربینی با چنین سخت افزار قوی ای، سونی رابط کاربری بسیار خوب خود را اصلاح کند و دیگر در حالت‌های مختلف عکس برداری شاهد تصاویر رزولوشون پایین نباشیم.
همانطور در تصاویر مشخص است، پورت میکرو USB 2.0 روی آن تعبیه شده است و خوشبحتانه جای شکاف کارت حافظه جانبی همچنان سر جای خودش است. مسلما زی۳ هم مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است و به همین دلیل شکاف‌ها به جز جک ۳.۵ میلی متر صدا، در زیر درپوش قرار دارند. امیدوار بودیم حالا که سامسونگ گلکسی اس۵ مینی را با پورت USB 2.0 بدون محافظ طراحی کرده است، سونی هم این کار را برای پرچمداران آتی خود انجام دهد که گویا اینطور نشده است.
در مجموع با اینکه یک قاب ژله ای بی-ریخت و زمخت روی آن است، می‌توان حدس که حاشیه‌های تصویر کاهش پیدا کرده است و این خبر خوبی است. سونی پرچمدار دوم سال ۲۰۱۳ خود، یعنی زی۱ را در نیمه دوم ۲۰۱۳ در حین نمایشگاه IFA معرفی کرد. به همین دلیل انتظار می‌رود امسال هم همین اتفاق روی بدهد. سونی در تاریخ ۱۲ شهریور یک مراسم معرفی خواهد داشت، درست در روز معرفی گلکسی نوت۴ توسط سامسونگ! یک تلاقی دیگر به مانند همزمانی رونمایی از اکسپریا زی۲ و گلکسی اس۵ در MWC 2014.
در پایان ابتدا نظر شما را درباره اکسپریا زی۳ جویا می‌شویم و سپس شما را به تماشا آلبوم تصاویر لو رفته از اکسپریا زی۳ دعوت می‌کنیم :




 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا