اخبار

ایراد وحشتناک Galaxy S7 شاید رویای سامسونگ را بر باد دهد !!!

گلکسی اس۷ ستاره جدید دنیای اندروید است. اما آن چه که سامسونگ به عنوان ویژگی اصلی گلکسی اس ۷ جدید ارائه داد، ممکن است به عنوان نا امید کننده‌ترین نکته در مورد این گوشی محسوب شود.
به گزارش کلیک، اخبار فاش شده در مورد هر دو مدل گوشی گلکسی اس ۷ از باتری‌های بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خبر دادند که این خبر سریعاً توسط سامسونگ نیز تائید شد. این شایعات همچنین اذعان داشتند که سامسونگ گلکسی اس ۷ طول مدت استفاده از باتری را به دو روز رسانده است. همچنین سامسونگ در مورد امکان شارژ بی‌سیم سریع‌تر خبر داد و با شیطنت گفت که می‌توانید یک فصل کامل سریال “Games of Thrones” را با یک بار شارژ تماشا کنید. گرچه پس از رونمایی از این مدل گوشی این ادعاها تائید نشد.
ضمن این‌ که گلکسی اس۷ و گلکسی اس۷ اج در فروشگاه‌های برخی مناطق در دسترس خریداران هستند، Phonearena هر دو گوشی را تحت آزمایش عمر باتری قرار داد:
optimized-6ncu
 
به طرز شگفت‌انگیزی مشخص شد که هیچ‌ یک از این گوشی‌ها نمی‌توانند یک فصل کامل از Games of thrones را نمایش دهند. آزاردهنده‌تر این‌ که گلکسی اس ۷ حتی بدتر از گلکسی‌ اس۶ عمل کرد و نیز پایین‌تر از آیفون ۶ اس و آیفون‌ ۶ اس‌ پلاس قرار گرفت.
 
optimized-juj6
 
گلکسی اس ۷ اج نیز، که باتری بزرگ‌تری دارد، به سختی عملکردی بهتر از گلکسی اس ۶ ارائه کرد و در حدود دو ساعت از آیفون ۶ اس پلاس و گلکسی نوت ۵، و بیش از دو ساعت از گلکسی اس ۶ اج عقب تر بود.
در پایان شایان ذکر است که هر دو دستگاهی که Phonearena مورد بررسی قرار داد دارای پردازنده‌های کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۲۰ (Qualcomm Snapdragon 820) بودند.  بنابراین مشخص نیست که مدل‌های Exynos 8890 چه طول عمر باتری را ارائه می‌دهند، هرچند که این تراشه تنها در خارج از ایالات متحده در دسترس خواهد بود.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا