اخبار

ایران تلکام ۲۰۱۶ آغاز به کار کرد

صبح امروز، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام به مدت ۴ روز آغاز به کار کرد. نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام، به مدت ۴ روز از ۴ مهرماه تا ۷ مهرماه جاری، از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.
هدف این نمایشگاه بین‌المللی، عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان کشورمان و شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی است.
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام درباره آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات و فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناورهای روز کشور اطلاع رسانی خواهد کرد.
موضوعات اصلی این دوره از نمایشگاه شامل انواع سیستم‌ها، تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی اعم از انواع آنتن‌ها و کابل‌های مخابراتی تجهیزات ماهواره‌ای، تجهیزات سنجش و اندازه‌گیری، تکنولوژی ارتباطات ماهواره‌ای، سیستم‌های ارتباطات کابلی و سیستم‌های دریافت و ارسال ماهواره‌ای خواهد بود.
موضوعاتی از قبیل نرم‌افرازرها و سخت‌افزاراهای مخابراتی ارتباطی، وسایل و تجهیزات انتقال و ادغام داده‌ها و تجارت الکترونیک از جمله موضوعات مرتبط با این دوره ایران تلکام ۲۰۱۶ خواهد بود.
در این دوره از نمایشگاه نمایندگانی از ۲۲ کشور اسپانیا، اسلونی، امارات متحده عربی، انگلیس، افریقای جنوبی، آلمان، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، کره جنوبی، کویت، لهستان، هلند، هند، ویتنام و یونان حضور خواهند داشت.
حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه بیشتر در راستای انتقال دانش فنی وفناوری روز جهان به کشور بویژه در شرایط پساتحریم خواهد بود و فرصتی برای بهبود ارتقای صنعت‌های مختلف کشور در فضای رقابتی است.
این نمایشگاه نسبت به دوره گذشته افزایش متراژی در حدود ۷ درصد و حضور شرکت‌های خارجی حدود ۱۹ درصد رشد داشته است.

منبع : کلیک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا