اخبار

ایران میزبان برند پرفروش چینی ! شیائومی درسال ۲۰۱۶ رسما وارد خاورمیانه و آفریقا می‌شود

شیائومی با وجود عمر کوتاه خود تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در کشور چین شده است. شیائومی با عرضه‌ی بیش از ۷۰ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند، بخش بزرگی از بازار چین را در اختیار دارد. حال این کمپانی در نظر دارد تا به زودی به بازار آفریقای شمالی و خاورمیانه وارد شود.

 

xiaomi-Redmi-Note-3-6-620x352

براساس اطلاعات منتشر شده، شیائومی در نظر دارد تا به زودی وارد بازار خاورمیانه و آفریقای شمالی شود. چشم بادامی‌های تازه کار با وجود فعالیت ۵ ساله‌ی خود موفق شده‌اند تا در سال جاری میلادی بیش از ۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کنند. تنها هواوی است که بیش از شیائومی گوشی تولید کرده و از این‌رو شیائومی را باید دومین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در کشور چین بدانیم. این کمپانی در پی آن است تا گستره‌ی محصولات خود را بیش از پیش افزایش دهد و از این رو باید در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند شیائومی در کشور‌های منطقه‌ی خاورمیانه و آفریقای شمالی باشیم.
 

xiaomi

 
شیائومی اعلام کرده که برای اولین بار بصورت رسمی در منطقه‌ی خاورمیانه و شمال آفریقا به عرضه‌ی محصولات خود خواهد پرداخت. یک کمپانی اماراتی که FZCO نام دارد وظیفه‌ی توزیع محصولات شیائومی را بر عهده دارد. این کمپانی از ماه آینده‌ی میلادی شماری از محصولات شیائومی را بصورت رسمی روانه‌ی بازار شماری از کشور‌های منطقه خواهد کرد. در واقع FZCO را باید توزیع کننده‌ی رسمی محصولات شیائومی در منطقه‌ی خاورمیانه و شمال آفریقا بنامیم.
 
گومور جوریرا، مدیر اجرایی ارشد FZCO در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:
ما بسیار هیجان زده هستیم که گوشی‌های هوشمند با کیفیت شیائومی را از ژانویه ۲۰۱۶ به بازار منطقه‌ی خاورمیانه و شمال آفریقا خواهیم آورد. ما تصور می‌کنیم که محصولات شیائومی در این منطقه بسیار جالب توجه خواهند بود.
 
FZCO هنوز اطلاعاتی را در مورد گجت‌هایی که در این منطقه عرضه خواهد شد، ارائه نکرده است. با وجود عدم ارائه‌ی اطلاعات در این خصوص، انتظار می‌رود شیائومی محصولات رده پایین و میان رده‌ی خود را در بازار خاورمیانه عرضه کند. ردمی ۲، ردمی نوت ۲، ردمی نوت ۳ و می ۴ احتمالا گجت‌هایی خواهند بود که این کمپانی برای مناطق مذکور عرضه خواهد کرد.
با توجه به اینکه کشورمان نیز در این منطقه قرار دارد، باید دید که شیائومی از چه کانالی و به چه صورت وارد کشورمان خواهد شد.
 
منبع : زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا