اخبار

ایسر دو گوشی Liquid Zest و Zest 4G را در MWC 2016 معرفی کرد

ایسر هم یکی دیگر از کمپانی های حاضر در MWC 2016 است که امروز از دو گوشی هوشمند جدید خود با نام‌های Liquid Zest و Liquid Zest 4G رونمایی کرد. این دو گوشی هوشمند محصولاتی رده پایین هستند که احتمالا با هدف رقابت با سایر محصولات مقرون به صرفه روانه بازار می‌شوند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با این اسمارت فون ها آشنا شویم.
گوشی هوشمند Liquid Zest ایسر از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱٫۰ گیگاهرتزی بهره می‌برد، اما گوشی هوشمند Liquid Zest 4G از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱٫۳ گیگاهرتزی بهره‌مند است. با وجود اینکه هنوز به نام دقیق سیستم روی چیپ‌های (SoC) به کار گرفته شده در این دو گوشی اشاره مستقیمی نشده، پیش بینی می‌کنیم که در این محصولات از دو تراشه MT6735M و MT6735 مدیاتک استفاده شده باشد.
سایر خصوصیات و ویژگی‌های دو گوشی Liquid Zest و Liquid Zest 4G کمپانی ایسر کاملا مشابه است. گوشی هوشمند Liquid Zest و Liquid Zest 4G از صفحه نمایشی ۵ اینچی و نوع IPS LCD با وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره‌مند هستند و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‎‌اندازی شده بر روی آن‌ها اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود. دوربین اصلی این دو گوشی از سنسوری ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده که دیافراگم F2.0 و زاویه دید ۸۵ درجه‌ای را ارائه می‌کند. دوربین سلفی آن‌ها نیز از سنسوری ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در این بین گوشی هوشمند Liquid Zest از تکنولوژی صوتی DTS Sound Studio بهره‌مند بوده و گوشی هوشمند Liquid Zest 4G از تکنولوژی DTS HD Premium Sound بهره می‌برد.
ظاهرا عرضه دو گوشی نامبرده شده از ماه آوریل آغاز می‌شود و قیمت آن‌ها به ترتیب برابر با ۱۰۹ یورو برای گوشی هوشمند Liquid Zest و ۱۴۹ یورو برای گوشی Liquid Zest 4G در نظر گرفته شده است. کاملا مشخص است که هر دو گوشی مد نظر محصولاتی رده پایین بوده و قیمتی نسبتا مناسب را به همراه دارند.
 

acer

 

acer

منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا