اخبار تکنولوژی

ایسوس از سیستم دسکتاپی AIO خود رونمایی کرد

ایسوس، شرکت سخت افزار کامپیوتری تایوانی، دستگاه‌های ورکستیشنی جدید خود را در بازار هند عرضه کرده است. این شرکت دو رایانه شخصی جدید به همراه یک سیستم دسکتاپی AIO را در کشور عرضه کرده است. محصولات جدید برای پاسخگویی به نیازهای طیف گسترده‌ای از کاربران، از حرفه‌ای تا کاربران خانگی طراحی شدند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این محصولات، ایسوس S500SE نام دارد. این یک رایانه شخصی تاور است که مجهز به پردازنده‌ی مرکزی نسل سیزدهم بوده و حداکثر ۶۴ گیگابایت رم برای مالتی تسکینگ بدون تاخیر دارد. S500SE همچنین با دو اسلات PCIe M.2 دارای قابلیت افزایش فضای ذخیره‌سازی فراوان بوده و دارای یک منبع تغذیه با کارایی بالا و تاییدیه پلاتین ۸۰ PLUS برای عملکرد قابل اعتماد است.

ایسوس همچنین می‌گوید S500SE دارای طراحی بدون ابزار، سیستم خنک کننده نوآورانه و خازن‌های جامد ۱۰۰درصد درجه سازمانی است. علاوه بر این، دستگاه با تمام گزینه‌های درگاه لازم، از جمله درگاه‌های PS2 برای لوازم جانبی قدیمی، یک HDMI و یک پورت VGA برای پشتیبانی از نمایشگر دوگانه، یک پورت LAN، دو باند Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۳ ارائه می‌شود. همچنین دارای یک اسلات رایگان PCIe 4.0 x 16 برای ارتقاء های آینده است.

سیستم دسکتاپی AIO از راه رسید

سیستم دسکتاپی AIO

 

دستگاه S501 یکی دیگر از رایانه‌های شخصی تاور است که توسط ایسوس در هند عرضه شد. همچنین دارای CPU نسل سیزدهم، حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و حداکثر ۴ ترابایت حافظه داخلی است. در مورد طراحی، S501 طراحی کاملاً مدرن دارد، با الگوی مثلثی سه بعدی و بافت پیچیده. شاسی کج شده جریان هوا را افزایش می‌دهد و طراحی زاویه‌دار معاصر دارای پورت‌های USB زیادی در پنل جلویی است.

S501 دارای ورودی/خروجی بدون دردسر است، با تعداد زیادی پورت در جلو و عقب. این شامل پور‌ت‌های PS2 برای دستگاه‌های جانبی قدیمی و همچنین پورت‌های HDMI، DisplayPort و VGA برای اتصال حداکثر ۳ نمایشگر است. گزینه اتصال بی‌سیم شامل Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۳ می‌شود.

درنهایت ایسوس ویوو AIO M3402 با پنل نمای گسترده NanoEdge Full HD IPS با سایز ۲۳ اینچی داریم. صفحه نمایش دارای حاشیه‌های نازکی است که نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۸ درصد کمک می‌کند و نرخ نوسازی نرم ۷۵ هرتز و پوشش ۱۰۰ درصدی sRGB برای رنگ‌های دقیق و زنده دارد.

همچنین دارای روشنایی ۲۵۰ نیت و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ است. علاوه بر این، مانیتور دارای بلندگوهای استریو برای صدا است. AIO M3402 مجهز به پردازنده AMD Ryzen 5 7520U بوده که عملکرد کارآمد و در عین حال قدرتمندی را برای کارهای روزمره و بازی‌های سبک ارائه می‌دهد. رندر گرافیکی توسط پردازنده گرافیکی یکپارچه Radeon AMD انجام می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا