اخبار

ایسوس در دو سال اخیر ۳۰ میلیون زن فون به فروش رسانده است

ایسوس  یک کمپانی تایوانی است که اسمارت فون های زن فون ۲ آن در سال گذشته از محبوبیت قابل توجهی برخوردار بودند. ایسوس در سال ۲۰۱۵ چندین مدل زن فون ۲ معرفی کرد که نمونه ZE551ML نخستین اسمارت فونی بود که با ۴ گیگابایت فضای رم به بازار عرضه شد.
ایسوس با معرفی اسمارت فونی با قابلیت های ممتاز، ظاهری زیبا و قیمتی معقول توانست سالی موفقیت آمیز را پشت سر بگذارد. بر اساس گزارش های اخیر، ایسوس توانسته در سال ۲۰۱۵ تعداد ۲۰٫۵ میلیون گوشی زن فون را به فروش برساند و درصدد است که فروش خود را تا پایان سال ۲۰۱۶ از این هم فراتر برد. ایسوس برای سال ۲۰۱۶ فروش ۲۵ میلیون زن فون را پیش بینی کرده است و برای دستیابی به این رکورد نهایت تلاش خود را خواهد کرد.
 

ایسوس

ایسوس امروز از مدل های زن فون ۳ رونمایی کرد و احتمالا این سه گوشی از پر فروش ترین محصولات ایسوس در سال جاری خواهند بود. این کمپانی امروز از ZenFone3 ، ZenFone 3 Ultra و ZenFone 3 Deluxe رونمایی کرد. زن فون ۳ مدل پایه این سری است که از نمایشگری ۵٫۵ اینچی برخوردار است و در دو نسخه با فضای رم ۳ یا ۴ گیگا بایتی روانه بازار می شود. زن فون اولترا در واقع فبلت جدید ایسوس است که داراری نمایشگری ۶٫۸ اینچی است و در گروه فبلت های میان رده قدرتمند قرار می گیرد.
 
زن فون دولوکس اسمارت فون بالارده ای است که امروز ایسوس به عنوان پرچمدار جدید خود معرفی کرده است. این اسمارت فون از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، با ۶ گیگابایت فضای رم و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی برخوردار است. بدنه این گوشی نیز تمام فلزی است. حالا جالب است اضافه کنیم این سه گجت علاوه بر برخورداری از ویژگی های سطح بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. ایسوس قصد دارد زن فون ۳ اولترا را به قیمت ۴۷۹ دلار و زن فون ۳ دولوکس را به قیمت ۴۹۹ دلار روانه بازار کند.
ایسوس در رویدادی رسانه ای اعلام کرد که بیش از ۳۰ میلیون نفر از دستگاه های زن فونی استفاده می کنند که بدین معناست که این کمپانی توانسته است تا کنون ۳۰ میلیون زن فون به فروش برساند. با توجه به پیشرفتی که ایسوس در طراحی گوشی های خود داشته است بعید به نظر نمی رسد سال جاری نیز سالی پر فروش برای این برند تایوانی باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا