اخبار

این بار منفجر شدن گلکسی نوت ۷ باعث سوختن یک خانه در کالیفرنیای جنوبی شد!

ظهر دیروز بود که اطلاعاتی در مورد منفجر شدن گلکسی نوت ۷ در یک هتل را منتشر کردیم و حالا اخبار جدید در رابطه با انفجار دوباره یک دستگاه گلکسی نوت ۷، باعث شده تا زنگ خطر برای سامسونگ به صدا درآید. هر جایی که آتش وجود داشته باشد، خطر نیز هست، البته خوشبختانه هیچ آسیب جانی در کار نبوده اما اخبار جدیدی در مورد سوختن یک خانه در کالیفرنیای جنوبی منتشر شده که باز هم می‌تواند انگشت اتهام را به سوی گلکسی نوت ۷ که در حال شارژ شدن بوده، نشانه رود.
بر اساس اطلاعاتی که خبرگزاری WMBF منتشر کرده و طی تحقیقات انجام شده توسط ماموران آتش‌ نشانی، محل شروع آتش‌سوزی درست جایی بوده که آقای Wesley Hartzog، گلکسی نوت ۷ خود را برای شارژ کردن قرار داده بود. اینطور که آقای Hartzog اعلام کرده، وی برای آوردن فرزندان خود خانه را ترک کرده بود که پس از بازگشتن، خانه خود را غرق در حریق دید.
البته هنوز تحقیقات مربوط به این آتش‌سوزی به پایان نرسیده و به همین جهت نمی‌توان منفجر شدن گلکسی نوت ۷ را مقصر اصلی این اتفاق دانست. ما نیز نمی‌خواهیم این دستگاه را مسئول این آتش‌ سوزی بدانیم، بلکه می‌خواهیم به اهمیت فراخوانی سامسونگ برای بازگردانی این دستگاه اشاره نماییم. کاربران می‌توانند با برگرداندن گوشی هوشمند خود به سامسونگ، مشکل باتری آن را به صورت رایگان برطرف نموده و یا وجه خود را به صورت کامل دریافت کنند. هر چند، تنها دستگاه دیگر که به این پریز متصل بوده، یک کمپرسور هوا بوده که آن هم خاموش بوده و همین موضوع مشکوک شدن به این گوشی را تشدید می‌کند.
به هر شکل آسیبی که حالا به این شهروند آمریکایی وارد شده بسیار جدی بوده و بدون شک نمی‌تواند با استرسی که کاربران می‌توانند با نگاه داشتن این دستگاه تحمل کنند، قابل قیاس باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا