اخبار

باتری های گلکسی نوت ۷ از این پس توسط شرکت ATL تامین می‌شود

بر اساس گزارشات جدیدی که توسط خبرگزاری رویترز اعلام شده، سامسونگ برای تأمین باتری گلکسی نوت ۷ از شرکت های ATL و SDI کمک می‌گرفته، اما حالا قصد دارد وظیفه تولید این باتری ها را به صورت کامل به شرکت Amprex Technology Ltd محول کند. در این رابطه می‌توان به استناد مدارک موجود گفت که پیش از این، ۷۰ درصد از باتری های گلکسی نوت ۷ توسط شرکت SDI و برای کاربران کشورهای خارجی تولید می‌شدند و ۳۰ درصد دیگر باتری ها نیز توسط شرکت ATL تولید می‌شدند. اما سوالی که وجود دارد این است که باتری های کدام شرکت، بیشتر دچار آتش سوزی می‌شدند؟
گزارش‌ها نشان می‌دهند که بیشتر اخبار مربوط به آتش سوزی گلکسی نوت ۷، از طریق کاربرانی خارج از کشور چین منتشر شده‌اند؛ دستگاه هایی که شرکت SDI مسئول تولید باتری های آنها بوده است. این در حالی است که تاکنون تعداد گزارشات منتشر شده مربوط به آتش سوزی این دستگاه در کشور چین، بسیار ناچیز بوده و این یعنی باتری های تولید شده توسط ATL احتمالا مشکلی نداشته باشند.
اخبار منتشر شده از سوی منابع رویترز، نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد مسئولیت تولید باتری باقی گوشی های گلکسی نوت ۷ را به شرکت ATL واگذار نماید. پس از انتشار این خبر، مدیرعامل ATL نیز بدون اشاره کردن به نام هیچ شرکتی، اعلام کرد که سفارشات آنها در این ماه افزایش چشمگیری داشته است. باشد اشاره کنیم که اپل نیز برای تأمین باتری های مورد نیاز خود با ATL همکاری دارد.
این خبر حالا توسط روزنامه های رسمی چینی و کره ای China Daily و Yonhap نیز منتشر شده و به نظر می‌رسد که سامسونگ دیگر نمی‌خواهد برای تولید باتری های گلکسی نوت ۷ از شرکت SDI کمک بگیرد. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تمامی گلکسی نوت هایی که کاربران تعویض نموده‌اند، به باتری های شرکت ATL مجهز شوند.
اما آیا این موضوع می‌تواند مشکل آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ هنگام شارژ را برطرف کند؟ تصور می‌کنید اگر باز هم گزارشی در مورد آتش گرفتن دوباره گلکسی نوت ۷ توسط کاربران منتشر شود، چه آینده‌ای در انتظار سامسونگ خواهد بود؟
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا