اخبار

باتری گلکسی نوت ۷ احتمالا دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود

کمتر از یک ماه به کنفرانس رونمایی از فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ زمان باقی مانده است و هر روز که به این کنفرانس نزدیک تر می شویم بر شایعات مربوط به این گوشی افزوده می شود.بسیاری از مشخصات فنی این گوشی تویط منابع مختلفی در هفته های اخیر فاش شده اند و یک منبع دیگر- که برخی از سخنانش درباره ی گوشی های سامسونگ درست از آب در می آید و برخی نه -اطلاعات دیگری را از این گوشی پرچمدار سامسونگ منتشر کرده است.
الدار مورتازین یک پیش نمایش طولانی برای گوشی گلکسی نوت ۷ نوشته است که اطلاعات مختلفی از جنبه های متفاوت در آن قرار دارد. منبع موراتزین بسیاری از مسخصاتی که از این گوشی تا به حال فاش شده اند را تائید می کند، البته به جز باتری. هماند گوشی گلکسی اس ۷ اج، این گوشی به جای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، از یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد جست. این طور به نظر می رسد که سامسونگ در نظر دارد به جای استفاده از یک باتری بزرگ، قصد دارد تا بهینه سازی های بیشتری را بر روی گوشی انجام دهد تا عمر باتری گوشی افزایش یابد. این شرکت همچنین باز در این گوشی از یک صفحه نمایشگر کواد اچ دی استفاده خواهد کرد، چون صفحه نمایش هایی با رزولوشن بالا، مصرف باتری بیشتری دارند. همچنین موراتزین این نکته را هم گوش زد کرده است که سامسونگ اندازه ی صفحه نمایش این گوشی را به ۵٫۸ اینچ، برابر با اج، افزایش خواهد داد.
از اطلاعات دیگری که این منبع روسی فاش کرده، دوربین است که گفته شده اندازه ای برابر گلکسی اس ۷(با بهینه سازی های نرم افزاری) خواهد داشت، استاندارد مقاوم سازی IP68 نیز در این گوشی وجود خواهد داشت، رم این دستگاه ۶ گیگابایت خواهد بود و پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۱ (که از پردازنده ی گلکسی اس ۷ بیشتر است) وظیفه ی پرداش این گوشی را بر عهده خواهد گرفت، حسگر عنبیه ی چشم وظیفه ی قفل گشایی این دستگاه را بر عهده خواهد داشت و نمونه ی بهبود یافته ی رابط کاربری تاچ ویز، که در ویدئویی لو رفته شاهد آن بودیم، بر روی گوشی کار خواهد کرد. قیمت این گوشی نیز مبلغی مابین ۷۵۰ تا ۸۰۰ دلار در آمریکاو ۸۰۰ یورو در اروپا خواهد بود و بنا به گزارش از اواسط ماه آگوست نیز در فروشگاه ها به فروش خواهد رسید (دقیقا همان کاری که سال پیش سامسونگ با گلکسی نوت ۵ انجام داد).
شاید بیشتر شایعاتی که منتشر می شوند صحت نداشته باشند، ولی در این مورد ما می توانیم به بیشتر این شایعات اعتماد کنیم. البته به زمان معرفی چیزی باقی نمانده است. پس صبر بهترین راه کار است.
منبع: Sammobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا