اخبار

بازی کارتی Fable Fortune معرفی شد

امروز IGN افشا کرد که استودیوی Lionhead پیشتر و قبل از تعطیلی رسمی، در حال توسعه عنوانی دیجیتالی سبک کارت بازی تحت دنیای Fable با عنوان Fable Fortune بود.خوشبختانه بعد از تعطیلی شرکت،Microsoft اجازه راه اندازی یک شرکت کوچک از اعضای شرکت Lionhead با نام Flaming Fowl Studios را داد که بازی قبلی آنها را ادامه دهند.
Fable Fortune در حقیقت سال ها قبل قرار بود همزمان با Fable 2 عرضه شود که ساخت آن به فراموشی سپرده شد.Fable Fortune  مجددا در انتهای ۲۰۱۴ کار توسعه خود را از سر گرفت اما Lionhead Studios تعطیل شد.
بازی به گیمر ها اجازه انتخاب ۸ قهرمان و مبارزه با دیگر بازیکنان را میدهد که شباهت انکار ناپذیری با Hearthstone: Heroes of Warcraft دارد.بازی شاهد تبادلات بسیاری من جمله ۳D art style و بخش co-op آنلاین،که به بازیکنان اجازه میدهد در کنار یکدیگر با دشمنان مبارزه کنند.
با اینکه Microsoft پروژه قبلی سازندگان را بهشون بازپس داده اما Fable Fortune همچنان ناشر و اسپانسر خاصی ندارد و اینت امر سبب شد که آنها دست به دامان Kickstater شوند.
کمپین Kickstarter از فردا May 31st at 10am EST/7amPST آغاز میشود.آنان امیدوارند که طی ۴ هفته بتوانند مبلغ درخواستی خود یعنی £۲۵۰,۰۰۰ را بدست بیاورند.
Flaming Fowl Studios پس از چند هفته بعد از کمپین کیک استارتر یک تست بتا برای علاقمندان به بازی در نظر گرفته است که بر روی PC و Xbox One قابل اجرا خواهد بود.انتظار میرود نسخه کامل جهت عرضه در انتهای سال ۲۰۱۷ میلادی باشد.
 
منبع : تکفارس

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا