اخبار

بازی Batman Arkham Knight Game of the Year Edition در آمازون آلمان فهرست شد

طبق جدیدترین فهرست منتشر شده در شعبه آلمان فروشگاه آمازون، ممکن است ویرایش Game of the Year بازی Batman: Arkham Knight در حال آمادسازی باشد. این فهرست را که وبسایت معتبر DualShockers در آمارون آلمان پیدا کرده است و در شعبه آمریکا و بریتانیا این فروشگاه قابل مشاهده نمی‌باشد؛ خبر از انتشار بازی Batman: Arkham Knight Game of the Year Edition در ماه ژوئن را می‌دهد. با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید.در صورت صحت وجود بازی Batman: Arkham Knight Game of the Year Edition و دنبال کردن فرمول ویرایش‌های Game of the Year، می‌توانید انتظار تعداد زیادی بسته الحاقی و محتوای اضافی را از این عنوان عنوان داشته باشید.
شرکت سرگرمی‌های برادران وارنر همچنان بازی Batman: Arkham Knight Game of the Year Edition را رسما تایید نکرده است، بنابراین این خبر فعلا به صورت شایعه قلمداد می‌شود.

تصویری از باکس آرت بازی Batman: Arkham Knight Game of the Year Edition در آمازون آلمان

بازی Batman: Arkham Knight Game of the Year Edition
با این حال در گذشته نیز هر دو عنوان Batman Arkham قبلی ساخته شده توسط استودیو «راک‌استدی» (Rocksteady)، یعنی Arkham Asylum و Arkham City یک نسخه Game of the Year را دریافت کرده بودند.
در صورتی که بازی Batman: Arkham Knight Game of the Year Edition در ماه ژوئن منتشر شود، این بازی تنها عنوان Arkham نخواهد بود که در طول ماه مذکور منتشر خواهد شد، چرا که Batman: Return to Arkham نیز در راه بوده که دو نسخه بازسازی شده Arkham Asylum و Arkham City را در انجین آنریل ۴ را در خود دارد و در تاریخ ۲۶ ژوئن برای پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.
منبع: GameSpot

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا