اخبار

بازی CSR Racing 2 با گرافیکی «فراتر از کنسول های نسل هشتم» روی پلتفرم های موبایل عرضه شد

کمپانی Zynga که نامی آشنا در صنعت بازی های موبایل و موبایل گیمینگ به حساب می آید اخیرا عنوان مسابقه ای CSR Racing 2 را برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه کرده و می گوید که این بازی گرافیکی فراتر از کنسول های نسل هشتم را به نمایش خواهد گذاشت.
استودیوی Natural Motion که مسئولیت ساخت بازی را برعهده داشته به تازگی در مقر اصلی کمپانی مادر خود به صحبت درباره ویژگی های کلیدی CSR Racing 2 پرداخته و ادعاهای جالبی در رابطه با آن بیان نموده است. تورستن ریل، مدیر عامل در مصاحبه با وب سایت GamesBeat و هنگام نمایش بازی روی یک آیپد پرو گفته است که گرافیک به نمایش در آمده در بازی، با در نظرگیری رزولوشن آن بسیار فراتر از کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان است.
وی می گوید: «بازی از رزولوشن کامل آیپد پرو [یعنی ۲۷۳۲x2048] استفاده می کند که مطمئناً بسیار بیشتر از رزولوشن HD است و با ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می شود.» ریل می گوید که کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قادر به ارائه چنین رزولوشنی نیستند. «اما اگر به بازتاب روی اتومبیل ها نگاه کنید، متوجه می شوید ما وقت زیادی را به طراحی دقیق آنها اختصاص داده ایم. ما برای هر بخش از اتومبیل ها، از شیدری متفاوت استفاده کرده ایم.»
 

CSR Racing 2

 
«ما یک نفر را داریم که مسئول ساخت رنگ های واقع گرایانه است، یک متخصص رنگ.» ریل ادامه می دهد: «بازی باید جوری باشد که حس کنید واقعا اتومبیل برای خودتان است.» جالب است بدانید که NaturalMotion حقوق استفاده از رنگ های خاصی را از تولیدکنندگان مشخصی دریافت نموده و بعد ابزاری برای پیاده سازی آنها در بازی توسعه داده است.
در CSR Racing 2 گیمر وارد درگ ریس هایی با دیگر بازیکنان می شود و باید آنها را از پیش روی بردارد. ضمناً امکان ساخت گروه هایی تحت عنوان Crew نیز وجود دارد که آن را می توان چیزی شبیه به گروه های بازی آنلاین و Co-Op مشابه در نظر گرفت. بازیکن با پیروزی در مسابقات، امتیازات تجربه و پول دریافت می کند و این امتیازات به اعضای گروه نیز منتقل می شود. بنابراین وقتی یک نفر پیروز شود، در واقع تمام اعضای تیم پیروز شده اند. بازی همچنین از بخش تک نفره هم برخوردار است و در صورتی که تمایلی به رقابت با دیگران نداشته باشید مشکلی نخواهد بود.
بازی CSR Racing 2 در حال حاضر برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده و امکان دانلود آنها از گوگل پلی و اپ استور مهیا است. باید افزود که تاریخ عرضه بازی برای پلتفرم ویندوزفون کماکان نامشخص است و اصلاً معلوم نیست که بازی در دسترس دارندگان موبایل های ویندوزی قرار خواهد گرفت یا خیر.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا