اخبار

بازی Monument Valley از زمان عرضه تاکنون ۱۴ میلیون دلار برای سازندگانش سود داشته است

یکی از جنبه‌های مهم استفاده افراد از گوشی‌های هوشمند، بخش سرگرمی و به‌ویژه بازی کردن با آن است. در این بین بازی‌های بسیاری در فروشگاه‌های نرم افزاری دیده می‌شوند که بعضی از آن‌ها بیش از چند هفته در ذهن نمی‌مانند و برخی دیگر بعد از گذشت چند سال هنوز هم محبوب هستند و مرتب به‌روزرسانی دریافت می‌کنند. یکی از این بازی‌های موفق Monument Valley است که توسعه دهندگان آن به تازگی آمار جالبی درباره این بازی ارایه کرده‌اند.
براساس اعلام توسعه دهندگان Monument Valley:

در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ ما تصمیم به بررسی عملکرد Monument Vally از زمان عرضه آن گرفتیم. سوم آوریل ۲۰۱۶ دومین سالگرد عرضه این بازی بود و حال ما اطلاعات زیادی برای بررسی عملکرد Monument Valley و این که با نسخه‌های بعدی آن چه کنیم، در اختیار داریم.

 
خب تا این‌جا که اطلاعات جالبی در سخنان سازندگان این بازی نبود، اما برای آن دسته که به دنبال این هستند تا بدانند این بازی چه مقدار درآمد داشته باید بگوییم که این بازی در بین دو بازی برتر آمریکاست که از زمان عرضه‌اش تا به حال مبلغ ۱۴ میلیون دلار سود داشته است! این میزان درآمد، زیاد به نظر می‌رسد ولی باید به یاد داشته باشیم که تولید بازی به این سبک و کیفیت خرج‌هایی هم برای سازندگان در پی داشته، بنابراین درآمد خالص واقعی آن‌ها از این مقدار کمتر است.
آمار جالب دیگری که منتشر شده نشان از دانلود بسیار زیاد این بازی دارد که بیش از ۲۶ میلیون بار بوده و ۲۱ میلیون دفعه آن در زمانی اتفاق افتاده که توسعه دهندگان بازی را به رایگان عرضه کرده‌اند. بیشتر کسانی که برای این بازی مبلغی را پرداخته‌اند از کاربران iOS هستند و بیشترین سود سازندگان در ماه مارس ۲۰۱۵ بوده که حدود ۷۰ هزار دلار نصیب‌شان شده است.
این بازی با قیمت ۳.۹۹ دلار در اپ استور و پلی استور در دسترس است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا