اخبار

بازی Pokemon Go در آینده چه چیزهای جدیدی را دریافت خواهد کرد

در حالی که بازی Pokemon Go در حال همه گیر شدن در تمام جهان است، موسس استدیوی سازنده ی این بازی، یعنی استدیوی Niantic Labs در طی گفت و گویی که در نمایشگاه کمیک کان داشته است اطلاعاتی از آنچه که به این برنامه در آینده اضافه خواهد شد را اعلام کرد و از چگونگی امید تیم سازنده ی این عنوان به حرکت طوفانی و دیوانه وار این بازی گفت.
برای شروع، باید بگوییم که مخلوقات بیشتری از بازی پوکمن به عنوان Pokemon Go اضافه خواهند شد، البته از سخنان آقای جان هانکه این مفهوم برداشت می شود که همه ی هیولا ها راه نخواهند یافت. او در طی سخنانی گفت: “در اولین موج، ما نزدیک ۱۵۰ هیولا را وارد بازی کرده بودیم و حالا قصد داریم تا هیولا های بیشتری را وارد قلمرو بازی خود بکنیم. ما دنبال بهترین راه های جذاب هستیم تا این اتفاق را در ماه ها و سال های آینده ممکن سازیم”. آقای مدیرعامل درباره ی زحمات ساخت جهان درون بازی نیز سخنانی ایراد کردند و این جا بود که قضیه جالب شد.
همانطور که شما آرزوی یک عنوان از سری پوکمن را داشتید، امکانات آموزش و تجارت هنوز در حال توسعه می باشند (استدیوی Niantic Lab در حال کار بر روی چدین عنوان دیگر از سری پوکمن برای عناوین موبایلی می باشد).
در حالی در حال بحث درباره ی راه آینده ی بازی هستیم، هانکه افزود که او علاقه مند است تا pokestop خای درون بازی را بیشتر شخصی سازی کند. در این حال شما می توانید یک نشان فریبنده را نشانه گذاری کنید تا اطمینان یابید که در آن نقطه پوکمن های بیشتری جمع خواهند شد، چیزی که برای همه ی بازیبازان در آن نقطه سود خواهد کرد. هانکه افزود که دیگر شخصی سازی ها در این توقف ها می تواند شکل بگیرد.
 
منبع: Engadget
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا