اخبار

بازی Sea of Thieves در فوریه ۲۰۱۷ عرضه می‌شود

با توجه به گزارشی که به تازگی منتشر شده، اثر هنری و جدید استودیو Rare که از قدیمی ترین و خوش نام ترین سازندگان صنعت مان است، در فوریه ۲۰۱۷ به بازار جهانی فرستاده می شود. بازی Sea of Thieves به عنوان یکی از عناوین انحصاری پلتفرم های مایکروسافت (Xbox One و PC) در E3 سال ۲۰۱۵ به طور مختصر معرفی شد.
در مصاحبه ای جدید با Kinda Funny، آرون گرینبرگ که از بازاریاب های Xbox است اعلام کرد که Rare قصد دارد بازی جدیدش را در فوریه ۲۰۱۷ منتشر کند. در کنفرانسِ امسال مایکروسافت شاهد دمویی نسبتاً طولانی بودیم که جزئیات زیادی از بازی فاش کرد. همان طور که انتظار می رفت، موسیقی بسیار جذاب بود و در سراسر نمایش حس آزادی عمل احساس می شد. اما سوال فعلی ما اینجاست که اهداف بازیکنان در بازی چه خواهد بود؟ Sea of Thieves شاید نمایش دیگری در گیمزکام یا فستیوال های باقی مانده امسال داشته باشد اما با توجه به عرضه در سه ماه اول ۲۰۱۷، انتظار اطلاعات زیادی از آن نداریم.
فوریه ۲۰۱۷ ماهی شلوغ و پربار برای صنعتمان خواهد بود. بازی موردانتظار یوبیسافت یعنی For Honor که ژانر جدیدی را به گیمینگ اضافه می کند و به آن «هنر مبارزه» می گویند به همراه نبرد استراتژیک اسپارتان های Halo Wars 2 شما را به تجربه کردن حماسه های وصف نشدنی فرا می خواند و در نهایت هم با دو انحصاری Sea of Thieves و Horizon: Zero Dawn ماجراجویی بازیکنان پایان می پذیرد و چندین ماه سیراب می شوند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا