اخباربرنامه و بازی

با برنامه اندروید Flowkey یک پیانیست حرفه ای شوید

در حال حاضر بازار های اندرویدی از برنامه های آموزشی و شبیه سازی زیادی پر شده است که هر کدام به سبک خود کاربران را تحت تاثیر قرار می دهند.
برنامه اندروید Flowkey یک برنامه آموزش پیانو حرفه ای است که به شما اجازه می دهد که به صورت بهنگام از نوع نواختن خود درس بگیرید و از یک سیستم شبیه سازی شده واقعی استفاده می نماید.
Flowkey اولین برنامه آموزش پیانو در اندروید نیست اما به نظر من بهترین برنامه در این سبک است.شما می توانید با استفاده از این برنامه به صورت کاملا گام به گام و از حالت کاملا آماتوری پیش بروید و در نهایت بتوانید با آهنگ هایی از باب دیلان و یا جیسون مراز همنوازی کنید!
بهترین گزینه این برنامه اینجاست که شما میتوانید با یک دستگاه پیانوی واقعی نیز با این برنامه بنوازید و از برنامه پاسخ بگیرید.بهتری موردی که برای آموزش واقعی استفاده خواهد شد همین است!در این برنامه می توانید ویدئو های آموزشی ببینید.همچنین نت ها را در کنار صفحه آموزش دنبال کنید.Flowkey دارای عملیات بسیاری است که پیشنهاد میکنم از گوگل پلی در لینک زیر دانلود نمایید.یکی از این امکانات کم کردن سرعت آهنگ در هنگام نواختن است که واقعا به آموزش بیشتر کمک خواهد کرد.
توجه داشته باشید که ین برنامه در اندروید های بالاتر از ۴٫۴ پشتیبانی می شود.
لینک دانلود این برنامه:
دانلود فایل برنامه Flowkey
flowkey
Flowkey

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. خوب واقعا خسته نباشی که لینک گوگل پلی و گذاشتی!
    این برنامه رو به ایران نمیده!
    بهتر بود اصل فایل نصبی و در اختیار قرار میدادی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا