اخبار

با دانلود این نرم افزار، اندروید ۷ را روی کامپیوتر خود نصب کنید

همکاری میان دو شرکت گوگل و اینتل چند وقتی است که به گرمی قبل نیست و البته هیچ یک از این دو شرکت نیز تلاشی برای برطرف کردن اختلافات میان شان نمی کند. با این حال، به لطف پروژه Android-86، علاقمندان به استفاده از سیستم عامل اندروید روی کامپیوتر به آینده امیدوارند.
دست اندرکاران این پروژه به تازگی نسخه ای از اندروید ۷ را عرضه کرده اند که می توان از آن روی کامپیوتر استفاده کرد.
البته لازم به ذکر است که این نرم افزار که بر پایه پروژه منبع باز اندروید گوگل طراحی شده هنوز مراحل آزمایشی خود را پشت سر می گذارد. با این حال، اگر مایل به استفاده از قابلیت های منحصر به فرد اندروید ۷ روی کامپیوتر خود هستید، بد نیست نگاهی به این نرم افزار بیاندازید. البته این نرم افزار بیشتر مناسب برنامه نویسان است تا کاربران عادی.
در وب سایتی که اعضای این پروژه راه اندازی کرده اند، توضیحات کاملی برای کار با آن ارائه شده که البته لازم است حرفه ای باشید تا از آن سر در بیاورید.
شاید به نظر برخی کاربران، استفاده از سیستم عامل اندروید روی کامپیوتر کار چندان جالبی نباشد، به خصوص در حال حاضر، که این نرم افزار هنوز به طور کامل از تمام قابلیت های اندروید نوقا پشتیبانی نمی کند. برای مثال، برنامه file manager آن هنوز قابل استفاده نیست.
تا پیش از این، نسخه ای از اندروید ۶ مارشملو نیز برای کار روی کامپیوتر ارائه شده بود که سریع و پایدار نیز بود. پشتیبانی از قابلیت هایی همچون چند پنجره ای، کار با کیبورد و موس و taskbar از جمله مزایای این سیستم عامل بود. اگر قابلیت های جدیدی که در اندروید ۷ عرضه شده، همچون بهبود سیستم نمایش نوتیفیکیشن ها و امکان شخصی سازی تنظیمات را در کنار قابلیت های پیشین اندروید بگذاریم، به نظر می رسد بسیاری از برنامه نویسان باید بی صبرانه منتظر عرضه نسخه نهایی این نرم افزار باشند.
 
برای دانلود این نسخه از سیستم عامل اندروید، اینجا را کلیک کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا