اخبار

با مک بوک جدید LG آشنا شوید!

مک بوک های جدید اپل باریک، سبک و بسیار دلربا هستند، مخصوصا اگر به رنگ طلایی باشند. اما سایز صفحه نمایش آن ها همه ی کاربران را راضی نگاه نمی دارد. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال صفحه نمایشی بزرگتر با همان نازکی و وزن کم می باشید، باید بگوییم LG شما را در رسیدن به خواسته تان یاری کرده است. با ما همراه باشید.
Gram 15 مک بوک جدید LG، اوه نه ببخشید! لپ تاپ جدید LG است که از صفحه نمایشی ۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره برده است. باید LG را برای ضخامت ۱.۵ سانتی متری و وزن ۹۸۰ گرمی این لپ تاپ تازه وارد تحسین نمود. LG ادعا می کند Gram 15 سبک ترین لپ تاپ دنیا در سایز خود می باشد و البته رنگ طلایی آن شباهت زیادی به مک بوک جدید اپل دارد که زیبایی منحصر بفردی به ظاهر دستگاه بخشیده است.
۱۲۰۸_۱۵Z960_1.0
این محصول دوست داشتنی نسبت به مک بوک از پورت های بیشتری از قبیل USB 3.0، HDMI، microUSB، کارت خوان میکرو SD و همچنین درگاه همه گیر USB-C استفاده می کند تا برتری خود را به رخ رقبا بکشد. پردازش لپ تاپ نیز به عهده ی نسل ششم پردازنده های اینتل Core i5 یا i7 گذاشته شده است. به گفته ی LG، باتری دوامی حدود ۷ ساعت خواهد داشت که اگر حقیقت داشته باشد، با توجه به سیستم عامل نصب شده و سایز صفحه نمایش، عملکرد بسیار خوبی ارائه می دهد.
ما از نسخه ی ۱۴ اینچی Gram زیاد شگفت زده نشدیم و متوجه تغییرات زیادی در لپ تاپ برای رسیدن به وزن کم شدیم. قیمت نسخه ۱۵ اینچی Gram و زمان عرضه ی آن به بازار هنوز مشخص نشده است.
۱۵Z960_6.0
“منبع:” TheVerge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا