اخبار

برای نخستین بار در ایران شبکه رسمی وای فای توسط همراه اول راه‌اندازی شد

همزمان با عید سعید غدیرخم و در راستای شعار هیچکس تنها نیست، همراه اول به عنوان اپراتور پیشرو، سرویس «وای فای اول» را راه اندازی کرد.
با استفاده از این خدمت تمام مشترکین همراه اول می‌توانند در اماکن عمومی به سادگی از اینترنت «وای فای اول» با سرعت ویژه آن استفاده کنند و یک اتصال پر هیجان را تجربه کنند.
کاربران جهت اتصال به «وای فای اول» که اینترنتی با سرعت بسیار بالاست، فقط کافیست همراه اولی باشند. از جمله مزایای «وای فای اول» تجربه استفاده از اینترنت با سرعت و کیفیت بسیار بالا در مکان‌های عمومی، اتصال آسان به اینترنت، حفظ باتری تلفن همراه به علت کم مصرف بودن وای فای در مقایسه با دیتای گوشی و مدیریت متمرکز مصرف در قالب بسته نوترینو عنوان شده است.
مشترکین برای استفاده از این سرویس می‌توانند، در مکان‌هایی که نشان «وای فای اول» را مشاهده کردند، از اینترنت پر سرعت «وای فای اول» استفاده کرده و تنها کافی است وای فای گوشی خود را روشن و به WiFi Aval متصل شوند.
گفتنی است، در «وای فای اول» مصرف اینترنت در قالب حساب نوترینوی مشترک انجام می‌شود. اگر مشترک بسته نوترینو داشته باشد، مصرف وی در قالب همان بسته انجام شده و در غیر این صورت مصرف مانند مصرف عادی اینترنت خواهد بود. به عبارت دیگر فارغ از اینکه کاربر از چه طریق به اینترنت متصل است، تنها یک حساب برای مدیریت آن دارد و آن حساب، نوترینوی مشترک است.
 
وای فای اول
در ادامه همراه اول پیشنهاد کرده به دلیل سرعت ویژه «وای فای اول»، مشترک حتما بسته نوترینو را فعال کنند تا مصرف در قالب بسته‌ها، مدیریت شده و باصرفه‌تر باشد.

در حال حاضر تعداد بسیاری از نقاط در کشور این خدمت را به همراه اولی‌ها ارایه می‌دهند. مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها، مراکز فرهنگی، مراکز تجاری و نقاط پرتردد دیگر که هر روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.
همراه اولی‌ها برای مشاهده لیست کامل این نقاط که دارای نشان وای فای اول هستند، می توانند به سایت همراه اول به نشانی http://mci.ir/WiFiaval مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا