اخبار

برخی از مشخصات فیت بیت شارژ ۲ و فیت بیت فلکس ۲ در تصاویر تبلیغاتی لو رفت

به نظر می‌رسد که کمپانی فیت بیت بعد از موفقیت نسل اول دست‌بندهای سلامتی و گجت‌های پوشیدنی هوشمند خود، حالا قصد دارد سری جدیدتر آنها را با نام فیت بیت شارژ ۲ (Fitbit Charge 2) و فیت بیت فلکس ۲ (Fitbit Flex 2) در آینده‌ای نزدیک روانه‌ی بازار کند و این موضوع از طریق مجموعه‌ای از تصاویر فاش شده است.
تا قبل از امروز هیچ ایده‌ای درباره‌ی زمان معرفی و عرضه‌ی نسل جدید دستبندهای فیت بیت نداشتیم، اما حالا مجموعه تصاویر جدیدی لو رفته است که سرنخ‌هایی را در این باره به ما می‌دهد. این تصاویر که به نظر میرسد برای تبلیغات این دو محصول استفاده خواهند شد، از طریق یک منبع ناشناس لو رفته است و نکته‌ی جالب اینجاست که تاریخ تنظیم شده بر روی تمام دستبندهای داخل این تصاویر، روز ۲۷ ماه نوامبر (۷ آذر ماه) را نشان می‌دهد که احتمالا این تاریخ، مربوط به روز برگزاری کنفرانس رونمایی از فیت بیت شارژ ۲ و فیت بیت فلکس ۲ باشد.
 

فیت بیت شارژ ۲ با نمایشگر بسیار بزرگتری تولید خواهد شد

 

برخی از مشخصات فیت بیت شارژ ۲ و فیت بیت فلکس ۲ در تصاویر تبلیغاتی لو رفت

برخی از مشخصات فیت بیت شارژ ۲ و فیت بیت فلکس ۲ در تصاویر تبلیغاتی لو رفت

اگر بخواهیم از روی تصاویر قضاوت کنیم، دستبند فیت بیت شارژ ۲ دارای نمایشگر بسیار بزرگتری از نسل قبلی خود است که تنها دارای یک نمایشگر کوچک OLED بود. علاوه بر نمایشگر بسیار بزرگتر و باکیفیت‌تر، این دسبتند از سنسور تشخیص ضربان قلب قدرتمندتری هم برخوردار است که این موضوع با بهره گیری از تکنولوژی PurePulse که در دستبند Fitbit Charge HR معرفی شده بود، امکان پذیر شده است. برخورداری از قابلیت تعویض بندها و دنبال کردن حرکات ورزشی در رشته‌های مختلف نیز از دیگر مشخصات ذکر شده برای فیت بیت شارژ ۲ در این تصاویر هستند.
 

نسل دوم فیت بیت فلکس کاملا ضد آب خواهد بود

 

برخی از مشخصات فیت بیت شارژ ۲ و فیت بیت فلکس ۲ در تصاویر تبلیغاتی لو رفت

برخی از مشخصات فیت بیت شارژ ۲ و فیت بیت فلکس ۲ در تصاویر تبلیغاتی لو رفت

دستبند فیت بیت فلکس ۲ نیز مانند نسل اول خود، بدون نمایشگر عرضه می‌شود تا بتواند تنها به عنوان یک گجت دنبال کننده‌ی حرکات ورزشی وظیفه‌ی خود را انجام دهد. این دیوایس از ۴ چراغ ال ای دی برای نمایش اطلاعات و پیام‌های مختلف به کاربر برخوردار خواهد بود. این دسبتند که مطمئنا قیمت کمتری از مدل شارژ ۲ خواهد داشت، از سوی فیت بیت با عنوان swim proof یاد شده است. حالا مشخص نیست که دقیقا منظور فیت بیت از به کار بردن این عنوان در تبلیغات این محصول چیست؛ نسل اول دستبندهای فیت بیت فلکس دارای مقاومت در برابر رطوبت و برخورد آب بود، اما به نظر می‌رسد که نسل جدید این سری به طور کامل در برابر آب مقاوم خواهد بود و کاربران میتوانند در محیط‌هایی نظیر استخر و حمام نیز آن را همراه خود داشته باشند.
در ضمن هنوز هیچ صحبتی از سوی مدیران فیت بیت درباره‌ی این محصولات جدید، تاریخ عرضه و قیمتشان اعلام نشده است و تنها حدسی که می‌توانیم درباره‌ی تاریخ عرضه بزنیم، همان است که به تاریخ تنظیم شده بر روی نمایشگر دیوایس‌های داخل این تصاویر رجوع کنیم؛ هرچند که ممکن است حتی این تصاویر هم به طور کاملا غیر واقعی منتشر شده باشند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا