اخبار

برنامه آلتر یک اپلیکیشن ویرایش عکس مشابه پریزما با قابلیت‌های سفارشی

برنامه آلتر (Alter) معرفی شد. این برنامه یک اپلیکیشن مخصوص ویرایش عکس شبیه به اپلیکیشن پریزما است. نمی‌دانم با برنامه پریزما آشنا هستید یا خیر؛ این برنامه می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی، عکس‌های شما را شبیه به نقاشی‌‌های کلاسیک درآورد.
نتایج فوق‌ العاده دیدنی و جالب توجه است. باید گفت برنامه پریزما به معنای واقعی شایسته‌ی کسب موفقیت‌هایی است که از زمان اتشار آن تا کنون به دست آورده است؛ اما با تمام این اوصاف یک نقطه ضعف در آن وجود دارد. کاربران در ویرایش عکس‌ها تنها می‌توانند سبک‌ها و نقاشی‌هایی را انتخاب کنند که توسط توسعه دهندگان این برنامه انتخاب شده و کاربر قادر نخواهد بود تا تنوعی به آن‌ها داده و گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشد. حال چه می‌شد اگر کاربر می‌توانست بر روی عکس‌های آپلود شده‌ی خود سبک‌های مورد علاقه خود را اجرا کرده و امکانات نامحدودی در اختیار داشته باشد؟
اینجا همان نقطه‌ایست که برنامه آلتر وارد شده و سعی کرده تا با بهره گیری از قابلیت‌های از دست رفته‌ی Prisma خود را مطرح کند. در برنامه ویرایش عکس آلتر دقیقا همین نکته مورد توجه قرار گرفته است. شما تنها کافی است تا تصویر مورد نظر خود را که به سبک و سیاق دلخواهتان نزدیک است، آپلود کرده و تصویر خود را به آن سبک تبدیل کنید. برنامه Alter اولین اپلیکیشنی است که تصاویر را بر مبنای شبکه عصبی پردازش کرده و به کاربر اجازه می‌دهد تا سبک‌های شخصی خود را اعمال کند.
انتظار می‌رود که سازندگان برنامه پریزما به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند و در آینده‌ای نه چندان دور این اپلیکیشن را به سبک‌های سفارشی و متنوع تری به روز رسانی کنند.
 
برنامه آلتر
اگر قصد دارید تا از برنامه آلتر استفاده کنید، فقط چند نکته را در نظر داشته باشید. اول آن که دوربین داخلی این اپلیکیشن بنا به دلایلی به شما اجازه نمی‌دهد که بتوانید با ضربه بر روی تصاویر فوکوس کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم تا از برنامه دوربین گوشی خود یا برنامه‌‌های سوم شخص دیگری که مورد علاقه‌تان است برای گرفتن تصاویر استفاده کرده و سپس تصویر مورد نظر را با آلتر تغییر داده و پردازش کنید. احتمالا برای دیدن نتیجه نهایی چیزی در حدود یک دقیقه زمان لازم است. مطمئنا این زمان کمی طولانی است و این برنامه از پردازش‌های پیچیده معذور است. البته سازندگان اپلیکیشن آلتر این نکته را در نظر گرفته و در آینده روند پردازش آن را تسریع خواهند کرد. این برنامه به صورت رایگان بر روی پلتفرم‌های آی او اس و اندروید در دسترس است.
 
برنامه آلتر
برنامه آلتر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا