اخبار

برنامه لنوو برای آپدیت محصولات خود به اندروید مارشمالو

مدتی است گوگل نسخه جدید سیستم عامل اندروید را منتشر کرده و تقریبا تمام کمپانی های تولید کننده گجت های اندرویدی ، در تلاش برای آماده سازی اندروید ۶ مارشمالو برای دیوایس های خود بوده و برخی دستگاه ها نیز این نسخه از سیستم عامل محبوب گوگل را دریافت کرده اند.آمارها نیز نشان می دهد که اندروید ۶.۰ مارشمالو اکنون روی ۵ درصد از دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است.با اینکه تقریبا همه شرکت ها برنامه خود برای آپدیت محصولاتشان به اندروید ۶ را مشخص کرده اند ، تا امروز هیچ خبری از بروزرسانی محصولات لنوو منتشر نشده بود.اما حالا لو رفتن تصویری از این شرکت برنامه زمانی آپدیت محصولات این شرکت به اندروید ۶ مارشمالو را فاش کرده است.
با توجه به لیست درون تصویر فاش شده ، اولین گوشی لنوو که به نسخه جدید اندروید بروزرسانی خواهد شد مدل بین المللی گوشی K3 Note است که در ماه مارس سال میلادی آینده به همراه گوشی Vibe P1 این آپدیت را دریافت خواهد کرد.
در ماه آوریل نیز، نسخه چینی K3 Note و نسخه بین المللی A7000 به اندروید ۶ آپدیت خواهد شد. همچنین نسخه بین المللی گوشی های Vibe X3 و Vibe P1 نیز در ماه مه این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد و بالاخره، در ماه ژوئن نیز نسخه بین المللی اسمارت فون Vibe S1 اندروید مارشمالو را در دل خود جای خواهد داد.
lenovo-1
گفتنی است این تصاویر در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است که باید در قبول آن کمی محتاطانه تر رفتار کرد.
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا