اخبار

برنامه واتس اپ به زودی از ویدیوهایی با فرمت GIF پشتیبانی می‌کند

از سرویس‌های وابسته به برنامه واتس اپ خبر می‌رسد که به زودی قادر خواهید بود تا فایل‌های GIF را نیز در سطح این اپلیکیشن به دوستان خود ارسال کنید. این قابلیتی است که بسیاری از پیام رسان‌های محبوب جهان آن را ارائه می‌کنند و به زودی باید WhatsApp را نیز به جمع آن‌ها اضافه کرد. بدون شک با این اوصاف رقابت بین پیام رسان‌های موبایلی جهان بیش از پیش داغ‌تر دنبال می‌شود.
در اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی، هیچ کمبودی در برنامه‌های پیام رسان دیده نمی‌شود. فیسبوک مسنجر، برنامه واتس اپ، گوگل Allo، هنگ اوتس، GroupMe و اسکایپ در کنار تعداد کمی از برنامه‌های معروف پیام رسانی، از محبوبیت بالایی برخوردارند و همگی هدف‌های یکسانی را دنبال می‌کنند. با این حال همچنان شاهد حضور ویژگی‌های منحصر به فردی در هر یک از این برنامه‌ها هستیم که بدون شک منجر به افزایش رضایت کاربران می‌شوند. به عنوان مثال اسکایپ اغلب برای مکالمه تصویری خود معروف است و گوگل الو نیز متعهد شده است به یکی از بهترین پیام رسان‌های جهان تبدیل شود.
تصمیم گیری در خصوص این که کدام یک از این سرویس‌ها می‌توانند امکانات بیشتری را در اختیار ما قرار دهند و کدام یک لزوماً برتر از سایرین خواهد بود، کمی سخت است. ممکن است برخی از این برنامه‌ها در یک سری ویژگی برتر از سایرین باشند که رقابت بین این برنامه‌ها را به نوعی سخت می‌کند.
 

رقابت جدید برنامه واتس اپ با سایر پیام رسان‌ها در ارسال فایل GIF

یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام رسانی قطعاً واتس اپ خواهد بود. برنامه واتس اپ از سال ۲۰۰۹ کار خود را آغاز کرد و این سرویس طی ۷ سال گذشته موفق شده با رشد قابل ملاحظه‌ای در کیفیت ارائه سرویس و همچنین کاربران روبه رو شود.

 

ارسال gif با برنامه واتس اپ

 

با توجه به توجه توسعه دهندگان برنامه واتس اپ به درخواست‌های کاربران این پلتفرم، مدتی است که شایعه اضافه شدن ویژگی ارسال فایل‌های ویدیویی با فرمت GIF بین کاربران دست به دست می‌چرخد. ما باید بگوییم که این کار به سادگی طی چند هفته آینده انجام خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا