اخبار

بروزرسانی جدید ایکس باکس لایو، قابلیت‌‌های Club، Arena و زبان محلی اضافه می‌کند

مایکروسافت در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016، جزییات جدیدی از بروزرسانی ایکس‌باکس لایو را اعلام کرد. این بروزرسانی که سال جاری منتشر خواهد شد امکانات جالبی برای کاربران فراهم می کند.
اولین ویژگی این بروزرسانی آرنا(میدان نبرد) نام دارد. این پلتفرم برای مسابقات طراحی شده است و به شما امکان ثبت‌نام و حضور در مسابقات یا تماشای مسابقات را می‌دهد. در حال حاضر دو بازی Smite و World of Tanks از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد اما بازی‌های بیشتری به این لیست اضافه خواهد شد. کمپانی EA Sports نیز قصد دارد تعدادی از بازی‌های خود از قبیل مجموعه Fifa را به قابلیت آرنا اضافه کند.
ویژگی دیگر این بروزرسانی با عنوان باشگا‌هها (Clubs) معرفی شده است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که با افرادی که بازی‌های مورد علاقه شما را دوست دارند یا علایق یکسانی دارید، در ارتباط باشید. همچنین در این بخش امکانی وجود دارد که شما می‌توانید با جستجو بین گروه ها، بازیکنان جدیدی را پیدا کنید.
قابلیت دیگری که در این بروزرسانی معرفی شد به کاربران این امکان را می دهد تا هنگام بازی کردن به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش بدهند. ویژگی‌های این بروزرسانی هنوز تمام نشده است، امکان جدید دیگری که در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، قابلیت انتخاب زبان محلی خواهد بود. که با کمک این قابلیت افراد می‌توانند زبانی که در محل زندگی خود صحبت می کنند را به عنوان زبان دستگاه انتخاب کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا