اخبار

بروزسانی جدید اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ منتشر شد

وقتی بحث تنوع اپلیکیشن به میان می آید ، کاربران ویندوزفون خود را در تنگنا احساس می کنند و به این دلیل به کاربران IOS و اندروید حسادت می کنند. فروشگاه مایکروسافت کاملا پر از اپ نیست اما اینستاگرام ( یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل ) ظاهرا کاربران ویندوزفون را در یک حلقه قرار داده است. بعد از یک مدت طولانی بودن در نسخه ی بتا ، اینستاگرام این روزها یکی از کامل ترین اپ ها در ویندوز ۱۰ است. تنها چند مدت پیش بود که صاحب اینستاگرام یعنی فیسبوک قابلیت زوم تصاویر را به این شبکه اجتماعی اضافه کرد و حالا این ویژگی برای کاربران ویندوزفون نیز اجرا شده است.
وقتی که شما آخرین نسخه ی اینستاگرام را برای گوشی و یا تبلت ویندوزی خود دانلود کنید، قادر هستید که تصاویر را در این اپ زوم کنید. برای کاهش فشار بر روی سرور اینستاگرام تصاویر را فشرده می کند و به همین دلیل ممکن است هنگام زوم پیکسل های تصویر را مشاهده کنید. در واقع با وجود این قابلیت ، اجازه ای که سال گذشته اینستاگرام برای انتشار تصاویر با حجم بالا و در اندازه های دلخواه صادر کرد ممکن است وقتی که تصاویر را زوم می کنید مانند گذشته زیبا به نظر نرسند.
علاوه بر زوم این بروزسانی جدید شامل قابلیت کنترل بیشتر بر روی نظراتی است که زیر پست های شما قرار می گیرد. این قابلیت جدید به شما اجازه می دهد که با فیلتر کردن یک سری کلمات اجازه ی نمایش نظراتی که دارای آن کلمات هستند را ندهید. به عبارت دیگر این قابلیت امکان خوبی برای کمک به کاهش ناسزا در این برنامه را فراهم می کند. آپدیت جدید همچنین به شما اجازه می دهد تا با فونت های رنگی تصاویری را که در بخش Story منتشر می کنید را ویرایش کنید.
 

منبع : phoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا