اخبار

بسته الحاقی Destiny: rise of Iron سپتامبر عرضه می شود

مطابق اعلام رسمی وبسایت Destiny، چهارمین بسته الحاقی این بازی با نام Rise of Iron در بیستم سپتامبر (نوزدهم شهریور) برای کنسول های Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.
بازی Destiny یک بازی ویدیویی در ژانر اکشن و شوتر اول شخص است که فقط به صورت آنلاین اجرا می شود. این بازی با همکاری استودیوهای High Moon و Bungie ساخته شد و کمپانی پرآوازه Activision مسئولیت انتشار این بازی را بر عهده داشت. در سال ۲۰۱۴ مراحل ساخت بازی به پایان رسید و اکتیویژن این بازی را برای کنسول های PS3؛ PS4؛ Xbox 360 و Xbox One منتشر نمود.
داستان بازی Destiny در خصوص آینده انسان ها و کره زمین است و هفتصد سال بعد را به تصویر می کشد. شما در برابر دشمنانی که قصد نفوذ و نابودی انسان ها و زمین را دارند، ایستادگی می کنید و به نبرد علیه آنها می پردازید. تا کنون سه بسته الحاقی برای بازی Destiny عرضه شده که The Dark Below ؛ House of Wolves و The Taken King نام داشتند. این سه بسته در سال های ۹۳ و ۹۴ برای هر چهار کنسول نسل هفتم و نسل هشتمی سونی و مایکروسافت عرضه شدند.
جدیدترین بسته الحاقی بازی Destiny؛ بسته Rise of Iron نام دارد که قرار است در روز بیستم سپتامبر سال میلادی جاری (نوزدهم شهریور ۱۳۹۵) منتشر شود. با توجه به خبری که در وبسایت رسمی منتشر شده، این بسته الحاقی برای دو پلتفرم اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد. در این پست به تریلر بازی اشاره شده که البته هنوز آماده نشده است.
پیش تر نیز استودیو بانجی و کمپانی اکتیویژن نیز اعلام کرده بودند که نسخه جدید مجموعه Destiny در ادامه نسخه اول در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد و بدین ترتیب دارندگان نسل قبلی کنسول ها یعنی PS3 و Xbox 360 حداقل انتظار دارند که محتوای دانلودی و بسته های بازی Destiny قبل از انتشار نسخه دوم بازی، برای آنها نیز عرضه شود. با این حال، با توجه به خبر وبسایت رسمی، هنوز مشخص نیست که آیا بسته الحاقی Rise of Iron فقط برای دو کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت عرضه خواهد شد، یا اینکه تاریخ عرضه دیرتری برای دو کنسول اکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ نیز مشخص خواهد شد.
 

rise of iron
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا