اخبار

بندهای چرمی اپل واچ ساخت برند Coach در ماه آینده عرضه می‌شوند

خیلی‌ها ساعت هوشمند اپل را یک کالا لوکس و تجملاتی می‌دانند، به‌خصوص این‌که با عرضه‌ی بندهای چرمی اپل واچ ، این دیوایس کاملا به یک گجت لوکس و گران‌قیمت تبدیل می‌شود. بعد از برند شناخته‌شده‌ی هرمس (Hermes)، این بار نوبت برند لاکچری Coach است که بندهای چرمی اپل واچ را تولید کند.
اپل نه تنها بدش نمی‌آید که اپل واچ به‌عنوان یک کالای زیبا و لوکس شناخته شود، بلکه برای رسیدن به این هدف تبلیغ هم می‌کند! اپل با ستارگان هالیوودی و افراد مشهور زیادی در سراسر جهان همکاری می‌کند تا آن‌ها در مجامع عمومی، جشن‌ها، مسابقات و کنسرت‌ها از ساعت هوشمند اپل استفاده کنند و این دیوایس را به عنوان بخشی از ظاهر خودشان به کاربران مد پسند بشناسانند.
بعد از این‌که هرمس که یک برند کاملا لوکس و اشرافی محسوب می‌شود، بندهای چرمی گران‌قیمت خود را برای اپل واچ عرضه کرد، میل این ستارگان و شیفتگان مد به خرید و استفاده از اپل واچ شدیدا افزایش یافت. بندهای چرمی اپل واچ با برند هرمس، در قیمت‌های ۱۱۰۰، ۱۲۵۰ و ۱۵۰۰ دلار فروخته می‌شوند و با این‌که این قیمت‌ها کاملا فضایی و گران به نظر می‌رسند، اما توانسته‌اند فروش بسیار بالایی را نصیب اپل و شریک تجاری‌اش نمایند (در این قیمت‌ها، بهای خود ساعت نیز محاسبه شده است).
 
بندهای چرمی اپل واچ ساخت برند Coach در ماه آینده عرضه می‌شود
 
حال بعد از این تجربه‌ی موفق، اپل به سراغ برند نام آشنای دیگر صنعت مد، یعنی کمپانی آمریکایی Coach رفته است تا آن‌ها هم بندهای جدید و زیبایی را برای اپل واچ تولید کنند. این برند که دفتر مرکزی‌اش در شهر نیویورک آمریکا واقع شده است، برای تولید کیف‌ها، هدایا و محصولات چرمی فوق العاده‌اش در سراسر دنیا شناخته شده و یکی از لوکس‌ترین برندهای صنعت مد به‌حساب می‌آید.
به‌تازگی یکی از شرکای فروش این برند از طریق ایمیل با خبرگزاری Haute E’criture مکاتبه کرده است و اطلاعات جدیدی از بندهای چرمی اپل واچ ساخت Coach ارائه کرده است. این فرد که نامش فاش نشده است، در این ایمیل اطلاعات جذابی را منتشر کرده و حتی یک تصویر نیز از بند زیبای اپل واچ با چرم قهوه‌ای را هم برای آن‌ها ارسال کرده است که این تصویر را در زیر مشاهده می‌کنید:
بندهای چرمی اپل واچ ساخت برند Coach در ماه آینده عرضه می‌شود

تاریخ و قیمت بندهای چرمی اپل واچ با برند Coach

بندهای چرمی ساخت برند Coach قرار است در هشت مدل مختلف شامل رنگ‌های سفید، مشکی، قهوه‌ای و قرمز ساخته شوند و احتمالا تا یک ماه دیگر و در اوایل ماه ژوئن وارد بازار عمومی خواهند شد. این بندها که هرکدام ۱۵۰ دلار قیمت دارند، قرار است با مدل‌های ۲۰۱۶ بهاره و تابستانه‌ی کیف دستی‌های Coach سازگاری داشته باشند تا کاربران بتوانند با ست کردن آن‌ها، از مجموعه‌ی لوکس و زیبایی برخوردار شوند.
البته با توجه به شایعاتی که مبنی بر عرضه‌ی اپل واچ ۲ شنیده می‌شود، مشخص نیست که آیا این بندها به‌صورت مشترک برای هر دو نسل ساعت هوشمند اپل عرضه می‌شوند یا تنها برای نسل اول اپل واچ قابل استفاده خواهند بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا