اخبار

بند جذاب CMRA مخصوص ساعت اپل با دو دوربین و حافظه داخلی

یک شرکت به نام گلاید (Glide) اخیرا بندی جذاب مخصوص ساعت اپل (Apple Watch) تولید کرده که درون خود از دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و توسط دکمه‌ای به عکس برداری و فیلم برداری می‌پردازد. این بند هوشمند با استفاده از حافظه ۸ گیگابایتی خود، فایل‌های ضبط شده را ذخیره کرده و می‌تواند با آیفون و یا اکانت iCloud شما برای انتقال آن‌ها همگام شود. این ساعت در حال حاضر با قیمت ۱۴۹ دلار پیش فروش شده و از بهار سال ۲۰۱۷ با قیمت ۲۴۹ دلار رسما به فروش می‌رسد.
شرکت Glide را اغلب به خاطر تولیدات نرم افزاری آن است که می‌شناسیم. این شرکت صاحب یکی از پیام رسان‌های تصویری به نام Glide Video Messenger است. با این حال به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند ادامه راه خود را در سمت دیگری ادامه داده و به تولید لوازم جانبی محصولات شخصی بپردازند. گلاید اخیرا از یک محصول جدید، در واقع یک بند مخصوص ساعت اپل که حاوی دو دوربین داخلی بوده، رونمایی کرده است.

دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی همراه با حافظه ۸ گیگابایتی

این دو دوربین که از سنسورهای ۸ مگاپیکسلی (دوربین اصلی) و ۲ مگاپیکسلی (دوربین سلفی) بهره می‌برند ساخت شرکت سونی بوده و با استفاده از یک دکمه بر روی این بند عکس برداری می‌کنند. در این جا برای تهیه ویدیو نیز یک میکروفون نیز تعبیه شده است. این بند که CMRA نام دارد بیشتر با هدف منظره یابی تولید شده است. به همین خاطر ۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت که به نظر می‌رسد تا پیش از همگام سازی آن با آیفون و یا حساب کاربری iCloud شما کافی باشد.
 
 
بند CMRA ساعت اپل با دو دوربین
 
صحبت از همگام سازی شد بد نیست بدانید که شما می‌توانید از دو طریق وای-فای و بلوتوث این عمل را انجام دهید که این کار هنگام اتصال بند به آیفونتان به صورت خودکار انجام خواهد گرفت. شرکت گلاید برای کنترل این بند یک اپلیکیشن به نام CMRA را نیز در اختیار کاربران قرار داده که از طریق اپ استور قابل دریافت خواهد بود. این اپلیکیشن شامل گزینه‌‌ای برای اشتراک گذاری فوری تصاویر و ویدیوهای شما در توییتر، فیسبوک و یوتیوب است؛ هرچند شرکت گلاید به دنبال گسترش پشتیبانی از این بند مخصوص ساعت اپل توسط دیگر برنامه‌های شخص ثالث است. این شرکت SDK بند CMRA را به صورت متن باز در اختیار برخی از توسعه دهندگان خاص قرار داده که می‌تواند در آینده‌ای نزدیک منجر به گسترش هرچه بیشتر محبوبیت این بند هوشمند شود.

دارای باتری داخلی بدون بهره گیری از شارژ ساعت اپل

با این حال کاربران باید در نظر داشته باشند که بند CMRA، انرژی مورد نیاز خود را خودش تامین می‌کند. این بدان معناست که برای استفاده از آن از باتری ساعت اپل (Apple Watch) شما کاسته نخواهد شد؛ اما شرکت گلاید با ارائه یک شارژر رومیزی جذاب، این امکان را به مصرف کنندگان خواهد داد تا به طور همزمان هر دو بند و ساعت اپل را شارژ کنند. گفته می‌شود قدرت این شارژر به اندازه کافی مناسب خواهد بود که در کمترین زمان ممکن قادر به شارژ این گجت پوشیدنی همراه با بند جذاب حاوی دوربین آن باشید.
بند
در حال حاضر بند CMRA را می‌توانید از وبسایت رسمی گلاید با قیمت ۱۴۹ دلار پیش خرید کنید. یک ماه پس از این پیش فروش با ورود به فاز دوم آن، بند شخص ثالث شرکت گلاید با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد. آغاز فروش رسمی این بند نیز از بهار سال ۲۰۱۷ میلادی و با قیمت ۲۴۹ دلار در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و خاکستری خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا