اخبار

بهترین عکس های سایت Flickr با دوربین گوشی های Apple گرفته شده اند.

دوربین گوشی های Apple

بیشتر عکس های سایت Flickr با دوربین گوشی های Apple گرفته میشود.

طبق گزارش سالانهFlickr  (که یکی از معتبرترین سایت های به اشتراک گذاری عکس های حرفه ای میباشد) برای سال ۲۰۱۶، ۲ دوربین گوشی های Apple  (پشت و جلو ) ازجمله ی پر استفاده ترین دوربین ها توسط کاربران این سایت اعلام نموده است.
طبق این گزارش، ۴۷% از عکس های آپلود شده با دوربین های iPhone گرفته شده است. ۲۴% عکس ها با دوربین های Canon و ۱۸% عکس ها نیز با دوربین های مارک Nikon گرفته شده اند.
به صورت کلی از ۱۰ دستگاه برتر، ۸ تای آن هاiPhone  Apple ها و ۳  دستگاه برتر به ترتیب Apple iPhone 6 و Apple iPhone 5S و Apple iPhone 6S بوده اند.

تنها دستگاه های این لیست که Apple نبوده اند  Canon 5D مارک ۳ و مارک ۲  هستند.

۴۸% عکس های سایت Flickr در سال جاری از گوشی های هوشمند آپلود شده اند. که سال گذشته ۳۹٪ از عکس های این سایت با گوشی های هوشمند آپلود شدند. تا ۲۵ درصد از عکس های ارسال شده در سایت Flickr با دوربین های DSLR آپلود شده اند ، در حالی که سال گذشته میزان آپلود عکس های گرفته شده توسط دوربین های DSLR 31٪ بوده است. در این سال دوربین های بدون آینه مسئول ۳٪ از تصاویر در Flickr بوده اند ، مسطح از سهم ۲۰۱۵ بود.
 

از آنجایی که ما گوشی های هوشمندمان را همه جا با خود میبریم، جای تعجب نیست که بیشترین درصد عکس های آپلود شده در Flickr  با دوربین گوشی های Apple گرفته شده اند.در واقع، دوربین گوشی های هوشمند نزدیک به نسبت ۲ به ۱ بر دوربین های DSLR جلو هستند. با این حال تنها دلیل جلو بودن این دوربین ها راحتی حمل و نقل و آسان بودن استفاده از آن ها ذکر شده است.تکنولوژی در طی این سال ها به جایی رسیده است که کیفیت عکس های گرفته شده با دوربین گوشی های هوشمند تا این حد بالا رفته است.Flickr این گزارش را با ۲ گراف و همچنین چند تا از بهترین عکس های سال ۲۰۱۶ منتشر کرده است.
 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا