اخبار

بهترین کاربرد تاچ سه بعدی در آیفون کدام است؟

شش ماه از عرضه آیفون ۶S و ۶S Plus گذشته و بسیاری از کاربران هنوز با کارآیی و کاربرد واقعی تاچ سه بعدی در این گوشی ها درگیرند. بعضی اوقات به خاطر داریم که فشار انگشتمان بر روی نمایشگر باید به حدی باشد که پیش نمایشی از ایمیل را برای ما نمایش دهد، یا عکسی را در اینستاگرام مشاهده کنیم. اما در اکثر مواقع روی نمایشگر ضربه می زنیم و از آیفون با این قابلیت مانند آیفون های قدیمی تر استفاده می کنیم.
حالا به گفته بعضی از کاربران این ویژگی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس یک کاربرد بسیار عالی دارد. در ادامه خبر با تک شات همراه باشید.
احتمالا اطلاع دارید که با فشار دادن انگشت خود روی نماد یک اپلیکیشن، چندین میان بر برای کار با آن اپلیکیشن برای شما نمایش داده می شود. برای مثال، با فشردن روی نماد پیام ها (Messages) اسامی سه شماره ذخیره شده در گوشی که شما بیشترین ارتباط را با آنها دارید، به همراه میانبری برای ثبت و ارسال پیامی جدید نمایش داده می شود.
دفعه دیگر که روی نماد اپ استور علامتی قرمز دیدید که به معنی نیاز تعدادی اپلیکیشن به آپدیت است، انگشت خود را به آرامی روی نماد اپ استور فشار دهید و گزینه Update All را انتخاب کنید. اپ استور دانلود تمام به روزرسانی های موجود را آغاز می کند. این میان بر ها به نظر کوچک و بی اهمیت می آیند ولی شاید کاربردی ترین استفاده تاچ سه بعدی همین میان بر ها باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا