اخبار

بیش از ۲۵۰,۰۰۰ عدد از گوشی ویوو X7 در روز اول عرضه به فروش رسید

شاید کمپانی‌های چینی را نتوان در حال حاضر یک رقیب جدی برای کمپانی‌های کره‌ای و یا دیگر کمپانی‌های مطرح جهان دانست؛ اما نمی‌توان از فروش فوق العاده محصولات آنها چشم‌پوشی کرد. یکی از این کمپانی‌ها، ویوو نام دارد که محصول جدید آن یعنی گوشی ویوو X7 توانسته در روز اول فروش خود به رکورد جالب ۲۵۰,۰۰۰ عدد برسد.
ابتدا باید در نظر داشته باشید که این میزان فروش با محاسبه تعداد گوشی‌های فروخته شده به‌صورت آنلاین و آفلاین است یعنی تعدادی که به‌صورت آنلاین فروخته شده‌اند و تعداد محصولاتی که توسط فروشگاه‌ها به‌صورت فیزیکی به فروش رسیده‌اند با یکدیگر جمع شده و مجموع آنها میزان رقم نهایی را شکل داده است.
در هر صورت باید قبول کرد که میزان فروش فوق العاده ای برای یک محصول از کمپانی نوظهور است. از نظر مشخصات سخت افزاری در گوشی ویوو X7 از یک تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۶۵۲ استفاده شده که بر روی این تراشه، یک پردازنده‌ی ۸ هسته ای متشکل از ۴ هسته‌ی Cortex A72 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex A53 با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز فعالیت می‌کند. همچنین پردازنده‌ی آدرنو ۵۱۰ نیز وظیفه‌ی پردازش محاسبات گرافیکی را بر عهده دارد.
 
ویوو X7
ویوو X7 دارای ۴ گیگابایت رم بوده و از حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی است دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب خود بوده و به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی خود مجهز است تا کاربران بتوانند با دوربین جلو از خود تصاویر سلفی گرفته و همچنین از چت تصویری لذت ببرند.
در نظر داشته باشید که ویوو X7 تنها قیمتی معادل ۳۷۵ دلار دارد که مدلی از آن با نام ویوو X7 Plus با مشخصه صفحه‌ی ۵٫۷ اینچی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب قرار است در بیست و پنجم تیر عرضه شود. هرچند سوال اصلی اینجاست که آیا این مدل نیز می‌تواند مانند مدل اصلی به فروش خوبی برسد یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا