اخبار

تأییدیه ۳C برای Xiaomi Mi Note 2 صادر شد !

موبایل Xiaomi Mi Note 2 در هفته های اخیر از جمله سوژه های داغ سایت های خبری بوده است و حال صدور تأییدیه China Compulsory Certification یا ۳C برای این دیوایس خبر از نزدیک بودن زمان عرضه پرچم دار جدید کمپانی شیائومی می دهد.
 
البته گفتنیست که Mi Note 2 هنوز تأییدیه مربوط به TENAA را دریافت نکرده است اما انتظار می رود در روزهای آتی شاهد انتشار این تأییدیه نیز باشیم چرا که در صورت صحت شایعات پیشین، محصول جدید چینی ها در روز ۱۴ سپتامبر، ۲۴ شهریور معرفی شده و عرضه آن نیز ده روز بعد در ۲۴ سپتامبر آغاز خواهد شد.
 
صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD، چیپست Snapdragon 821 کوالکام، ۶ گیگا بایت رم، ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی، دوربین ۱۳ مگا پیکسل دوگانه در پشت و دوربین ۸ مگا پیکسل در جلو از جمله مشخصات ذکر شده برای موبایل Xiaomi Mi Note 2 هستند.
 
همچنین گفته شده است نسخه ارزان تری از این محصول نیز همزمان با نسخه ای که مشخصات آن در بالا ذکر شده است به بازار راه خواهد یافت که دارای چیپست Snapdragon 820 کوالکام و ۴ گیگا بایت رم خواهد بود.
 
با توجه به اینکه چینی ها هنوز در این مورد رسماً هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده اند باید منتظر روز معرفی این ابرقدرت جدید باشیم تا از مشخصات آن اطمینان حاصل شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا