اخبار

تاریخ عرضه بسته الحاقی جدید بازی Just Cause 3

ساعاتی قبل کمپانی Square Enix ناشر بازی Just Cause 3 به صورت رسمی اعلام کرد دومین محتوای دانلودی این عنوان با نام Mech Land Assault در تاریخ ۳ ژوئن مصادف با ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ در خریداران سیزن پس بازی قرار خواهد گرفت.
همانطور که اشاره شد محتوای دانلودی Mech Land Assault در تاریخ ۳ ژوئن برای خریداران سیزن پس بازی Just Cause 3 منتشر خواهد شد و سایرین می‌بایست یک هفته بیشتر و تا ۱۰ ژوئن (مصادف با ۲۱ خرداد) برای تهیه این بسته الحاقی صبر کنند. این محتوای دانلودی ۱۱٫۹۹ دلار (معادل با ۱۱٫۹۹ یورو و ۹٫۴۹ پوند) قیمت دارد و علاوه بر این شما با خرید پکیج Land & Sea علاوه بر این بسته الحاقی و محتوای the Sky Fortress می‌توانید با پرداخت ۲۴٫۹ دلار (معادل با ۲۴٫۹۹ یورو و ۱۹٫۹۹ پوند) صاحب سومین بسته الحاقی بازی Just Cause 3 که چندی دیگر عرضه خواهد شد نیز شوید.
این بسته الحاقی «ریکو رودریگز» شخصیت اصلی بازی را در جزیره‌ای به نام Lacrima می‌برد که در آن یک پایگاه تحقیقاتی و اردوگاه زندانیان Black Hand وجود دارد. همچنین سلاح قدرتمندی به نام Bavarium Power Core در اختیار ریکو قرار داده که به وسیله آن می‌تواند سپر دفاعی دشمنان خود را از بین برده و آن‌ها را نابود کند. در پایان تنها می‌بایست تا انتشار این بسته الحاقی صبر کرد و بازخوردهای پس از انتشار آن را دید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا