اخبار

تاریخ عرضه Phab2 Pro یک بار دیگر توسط گوگل و لنوو مشخص شد

چند ماه پیش شرکت گوگل و لنوو در یک همکاری مشترک، خبر از معرفی «Phab2 Pro» دادند. این محصول یک موبایل ۶.۴ اینچی است که به پروژه تانگوی گوگل مجهز شده و با استفاده از سنسوری عمق سنج در کنار دوربین اصلی، قادر است محیط اطراف شما را اسکن کند.
این سیستم استفاده های زیادی دارد اما گوگل امیدوار است تا توسط تانگو قادر به جمع آوری نقشه فضاهای داخلی شود و به کاربران کمک کند تا در فضاهای داخلی، مانند یک فروشگاه بزرگ یا موزه، به مسیریابی بپردازند. اکنون گوگل خبر می دهد که این تلفن هوشمند در ماه میلادی آینده راهی بازار خواهد شد.
در ابتدا و زمانی که موبایل مورد بحث رونمایی شد، قرار بود لنوو عرضه آن را در تابستان آغاز کند اما سپس این دو شرکت خبر دادند که عرضه Phab2 Pro تا ماه سپتامبر به تاخیر افتاده است. اکنون سپتامبر هم به اتمام رسیده و بالاخره به نظر می رسد که در نوامبر باید انتظار حاصل این همکاری مشترک را کشید.
پیش از این نیز گوگل و لنوو خبر داده بودند که Phab2 Pro با قیمت ۴۹۹ دلار راهی فروشگاه ها می شود. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که محصول مورد اشاره، از تکنولوژی واقعیت افزوده بهره می برد و این در حالیست که موبایل های پیکسل که شب گذشته رونمایی شدند، برای تجربه واقعیت مجازی توسعه یافته اند. در نتیجه گوگل به شکل همزمان روی دو این دو فناوری سرمایه گذاری کرده است.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا