اخبار

تاریخ فروش Galaxy Note 4 جوری تنظیم شد تا از رقابت با iPhone 6 دوری جوید !!


بنا به گزارشات حدس زده میشود که تاریخ ریلیز Note 4 زود تر از آنچه که انتظار میرفت باشد. دلایل این امر این است که ریلیز Note 4 همزمان با ریلیز iPhone 6 نباشد و یا به دلیل فروش ضعیف Galaxy S5 است .
سامسونگ طبق سنت خود سری Note خود را همیشه در هنگام نمایشگاه IFA یا چند هفته بعد معرفی میکند . امسال IFA در برلین از ۵ تا ۱۰ سپتامبر برگذار میگردد . به هر حال اخبار های رسانه ای حاکی از آن هستند که Note 4 در ۳ سپتامبر معرفی خواهد شد و در ۲۵ سپتامبر ریلیز خواهد شد .

Note3
اما برخی ازاندک گزارشات دیگر مبتنی بر این هستند که این گوشی زود تر از سپتامبر معرفی خواهد شد و تولید انبوه ان از ماه بعد صورت خواهد گرفت .دلایل پشت پرده این ریلیز زود هنگام Galaxy Note 4 فروش ضعیف S5 است .
همچنین در امد بد سه ماه دوم سال سامسونگ میتواند ریلیز زود هنگام Note 4 را توجیه میکند .و دستگاه جدید اپل که بنظر رقیبی برای Note 4 می آید نیر دلیل دیگری است که سامسونگ ریلیز گوشی خود را سرعت بخشد تا به حداکثر سود ممکن برسد .
بر طبق شایعات Note 4 از یک صفحه Super AMOLED 5.7 اینچی با رزولوشن پیکسلی ۲۵۶۰×۱۴۴۰ برخوردار است و همچنین در دو مدل ارئه میشود : یکی که از پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۵ شرکت کوالکام بهره میبرد و دیگری از Exynos 5433 8 Core .
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا