اخبار

تاچ آیدی آیفون SE همانند آیفون ۵ اس در سرعت عمل و کارایی !!!

آیفون ۴ اینچی جدید اپل یا همان آیفون اس ای ( iiPhone SE ) نیز همانند تازه ترین محصولات این کمپانی به یک تاچ آیدی تجهیز شده است. این تاچ آیدی که وظیفه تشخیص اثر انگشت را دارد به نظر می رسد که سرعت آهسته تری نسبت به تاچ آیدی آیفون ۶ اس اپل دارد.
کمپانی اپل پس از چندین ماه کار بر روی آیفون ۴ اینچی و قدرتمند خودش، شب گذشته بالاخره آن را طی یک مراسمی معرفی کرد. از نظر ظاهری ما شاهد شباهت‌هایی بین این مدل با مدل‌های آیفون ۵ و ۵ اس بودیم اما از نظر سخت افزاری شما با یک گوشی قدرتمند رو به رو خواهید بود. iPhone SE همانند آیفون ۶ اس از یک تراشه قدرتمند A9 (که در صفحه نمایش کوچک قدرت بیشتری را خواهد داشت) و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با تکنولوژی Focus Pixels بهره می‌برد که قادر خواهد بود تا ویدیو‌های ۴K را ضبط کرده و تصاویر زنده یا Live Photos تولید کند.
اما دو چیز در مورد آیفون جدید اپل کاملاً گنگ هستند. یکی علت عدم استفاده از قابلیت لمس سه بعدی همانند دو مدل آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس و دیگری اطلاعات کم موجود در ارتباط با تاچ آیدی این محصول است.
سیسم تشخیص اثر انگشت در آیفون جدید اپل موجود است اما شاید جالب باشد بدانید که این سیستم قدرتمندترین اپل نیست و حتی از تاچ آیدی آیفون ۶ اس نیز عملکرد ضعیف تری دارد. گزارشات حاکی از آن است که تاچ آیدی به کار رفته در آیفون ۴ اینچی اپل دقیقاً همانند نسل اول سیستم تشخیص اثر انگشت اپل است که ما در آیفون ۵ اس شاهد آن بودیم.
شاید از نظر شما این یک حرکت نزولی از سوی اپل باشد، اما به عقیده ما چنین موضوعی نمی‌تواند یک شکست برای این کمپانی به حساب آید. به نظر می‌رسد که سنسور تاچ آیدی موجود در آیفون ۶ اس به قدری سریع بوده است که در بعضی مواقع برای کاربران مشکل ساز می‌شود. آیفون SE سعی کرده است تا با تاچ آیدی کمی آهسته تر از بروز مشکلات مختلف جلوگیری کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا