اخبار

تا پاییز سال آینده منتظر گوشی سرفیس فون مایکروسافت نباشید!

در حالی که بسیاری از طرفداران کمپانی مایکروسافت در انتظار عرضه گوشی هوشمند سرفیس فون (Surface Phone) هستند، در گزارشی تازه عنوان شده با توجه به مشکلات پیش آمده اگر خوشبینانه بخواهیم به این قضیه نگاه کنیم سرفیس فون پاییز سال آینده رونمایی خواهد شد. حتی احتمال می‌رود مثل دفعات گذشته این پروژه نیز لغو شود و ردموندی‌ها قید عرضه یک گوشی هوشمند را بزنند.
ما به خوبی مطمئنیم که بسیاری از طرفداران کمپانی مایکروسافت مشتاقانه در انتظار یک گوشی ویندوز فون دیگر هستند تا این شرکت دوباره شانس خودش را برای سهم گیری هر چه بیشتر در بین پلتفرم‌های موبایلی امتحان کند. البته اگر همچنان این شرکت ردمونی پس از مدت زمانی طولانی به عهد خود وفا کند!
اما با توجه به یک گزارش تازه منتشر شده، بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق به زودی رخ دهد. مری جو (Mary Zo) از وب‌سایت زد دی نت ادعا می‌کند که اگر قرار بر عرضه گوشی هوشمندی توسط مایکروسافت باشد بدون شک سرفیس فون تا سال آینده رونمایی خواهد شد.
همچنین گزارش دیگری نیز تأیید می‌کند سرفیس فون در پاییز سال آینده رونمایی شده و یا اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای نخستین بار آن را ملاقات خواهیم کرد. اگر شما هم شگفت زده‌اید که آیا مایکروسافت گوشی ویندوزفونی دیگری را روانه بازار خواهد کرد یا نه، نیازمند توضیح مختصری در خصوص تاریخچه اخبار حول و حوش این شرکت در خصوص گوشی‌های رده بالای سرفیس فون (Surface Phone) هستید. تاریخچه‌ای که می‌تواند حتی به این معنا باشد که مایکروسافت از ۴ سال پیش به دنبال تحقق چنین محصولی بوده است.
 
گوشی سرفیس فون مایکروسافت
ما باید به پروژه مک لارن، یک گوشی ویندوزفونی لغو شده توسط مایکروسافت اشاره کنیم که به خاطر مشکلات به وجود آمده در بخش‌های مختلف تلفن این پروژه، هرگز رنگ بازار را به خود ندید. به همین دلیل مایکروسافت به جای گوشی بالا رده خود تصمیم گرفت تا با همکاری شرکت اچ تی سی یک دیوایس با مشخصات سخت افزاری قدرتمند و مجهز به ویندوز فون ۸٫۱ را روانه بازار کند.
شاید باور این قضیه سخت باشد اما به نظر می‌رسد امسال نیز بار دیگر سناریو پروژه مک لارن برای گوشی سرفیس فون مایکروسافت تکرار شد تا پاییز سال ۲۰۱۶ نیز نتوانیم این هندست را از نزدیک ببینیم. با این حال شرکت اینتل تصمیم گرفته از بازار موبایل خارج شود و سرفیس فون مایکروسافت را که می‌توانست از یک تراشه x86 اینتل بهره‌مند باشد بی‌نصیب کند!
 

احتمال لغو پروژه ساخت سرفیس فون

این شرکت ردموندی تصمیم گرفت باب همکاری با شرکت اچ پی را باز کند تا آنها یک گوشی ویندوزفونی بسیار قدرتمند به نام HP Elite X3 را روانه بازار کنند. به نظر می‌رسد آخرین زمانی که طرفداران مایکروسافت برای عرضه سرفیس فون به این کمپانی می‌دهند پاییز سال آینده باشد اما با توجه به تجربیات گذشته ما به طرفداران این برند توصیه می‌کنیم که امیدوار نباشند چرا که ممکن است هرگز مایکروسافت این گوشی را عرضه نکند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا