اخبار

تراشه A9 اپل در صدر فهرست برترین پردازنده‌ها از دیدگاه بنچمارک انتوتو

تصویر جدید منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبوی چین نتایج تست بنچمارک انتوتو ۶ را برای برخی از بهترین پردازنده‌های بازار به نمایش می‌گذارد. نگاهی به این لیست نشان می‌دهد که پردازنده‌های ساخت اپل توانسته‌اند مقاوم اول و دوم را به عنوان بهترین پردازنده‌ها از دید انتوتو بدست آورند.

بنابر نتایج تست بنچمارک انتوتو ۶ پردازنده‌ی A9 مورد استفاده در آیفون ۶ اس دارای بهترین عملکرد در بین پردازنده‌های پرچمدار بازار است. این پردازنده توانسته در این بنچمارک امتیاز ۱۲۳۵۶۷ را به نام خود ثبت کند.
در مکان دوم بار دیگر شاهد پردازنده‌ی دیگری از اپل هستیم. پردازنده‌ی ۸X که در آیپد ایر ۲ مورد استفاده قرار گرفته تواسنته با امتیاز ۹۸۹۰۱ جایگاه دوم را مال خود کند. پس از این پردازنده نوبت به پردازنده‌ی کرین ۹۵۰ هواوی می‌رسد که با امتیاز ۹۲۷۴۶ جایگاه سوم را به نام خود ثبت کند. این پردازنده در گوشی میت ۸ هواوی مورد استفاده قرار گرفته است.
 

بهترین تراشه‌ها

در جایگاه بعدی پردازنده‌ی مورد استفاده در گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ یعنی اکسینوس ۷۴۲۰ با امتیاز ۸۶۶۵۲ قرار دارد. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام نیز با امتیاز ۸۱۰۴۹ جایگاه پنجم را مال خود کرده است. پردازنده‌ی MT6795 مدیاتک در جایگاه دوازدهم لیست با امتیاز نسبتا پایین ۵۴۴۹۹ قرار دارد.
 
با این حال جای برخی پردازنده‌ها مانند Helio X20 مدیاتک که یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای است و همچنین پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰، اسنپدراگون ۸۲۰ و A9X اپل در این لیست خالی است. پردازنده‌هایی که هر یک می‌توانند صدرنشین این لیست باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا