آموزش و ترفنداخبار

ترفند های آیفون ۷٫آیفون ۷ ما چه مزیت هایی دارد؟

آیفون 7
آیا به تازگی آیفون ۷ خریداری کرده اید؟این گوشی جدید اپل با کارایی های هیجان انگیزی پا به بازار گذاشت.همچنین این گوشی خوشمند و تکنولوژی های استفاده شده نیز آن را به بهترین گوشی هوشمند اپل تبدیل کرده است.
در متن زیر ترفند هایی از آیفون ۷ را می خوانید که برای کارایی بهتری و استفاد پر ثمر تر از این گوشی مناسب هستند.
۱-گوشی خود را با برداشتن روشن کنید
آیفون ۷ با سیستم عامل iOS 10 به بازار عرضه شد،این سیستم عامل برای گوشی های خود امکانات بسیار بسیار زیادی را فراهم آورده است.یکی از بهترین امکانات این سیستم عامل روی آیفون ۷،این است که زمانی که شما گوشی را از هر جایی برمی دارید روشن می شود،پس زمانی که می خواهید گوشی خود را چک کنید بدون نیزا به لمس دکمه و یا چیز دیگری با فقط برداشتن گوشی خود ،آن را روشن می کنید
۲-قابلیت نمایش درصد رطوبت درون گوشی برای جلوگیری از خرابی
روشن کردن گوشی که درون آب افتاده بدترین راه برای فهمیدن این است که گوشی آیا خراب شده یا نه.برای جلوگیری از این مشکل بزرگ آیفون ۷ دارای قابلیتی اس که به شما میزان رطوبت درون گوشی را گزارش می دهد.
اگر شما این هشدار را بر روی گوشی خود دیدید هر چیزی را که فکر می کنید برای روشن ماندن گوشی به آن وصل است قطع کنید و گوشی را به کل خاموش نمایید تا زمانی که گوشی به طور کامل خشک شود.
آیفون ۷ دارای قابلیت ضد آب است پس حتی اگر گوشی شما درون آب هم افتاد نگران سوختن گوشی نباشید.
۳-به سرعت به دوربین گوشی دسترسی پیدا کنید
اگر شما ناگهان یک صحنه استثنایی را مشاهده کردید و نمیخواستید که آن را به خاطر باز کردن قفل گوشی از دست بدهید این اتفاق هم اکنون قابل دستیابی است.
حتی اگر آیفون ۷ شما قفل باشد شما میتوانید با کشیدن انگشت خود در سمت راست صفحه قفل گوشی را باز کنید و عکس بگیرید.اصلا نگران نباشید.تنها چیزی که با این حرکت باز میشود قابلیت عکسبرداری است،هیچ گونه گالری تصاویر و سایر فایل ها در زمان قفل صفحه باز نخواهند شد.
۴-دکمه Home  را شخص سازی کنید
دکمه Home گوشی آیفون ۷ بسیار اساسی عمل می کند.یک موتور ضربه سنج به شما امکان بازخورد های بهتر برای استفاده سریع از گوشی را روی همین دکمه می دهد.در حال حاضر نیز این دکمه بسیار حساس تر از قبل عمل می کندو به جای فشار داد آن کافیست به آرامی کمی آن را با یک ضربه وچک لمس کنیدبه جای این که زمانی که شما دکمه را لمس میکنید ضربه زده شود و صدای ناهنجار کلیک مانند بدهد ،این دکمه جدید به صورت بسیار ملایم بازخورد لمس شما را با لرزش هایی با بسامد ثابت پس می دهد.
از همه بهتر این که شما میتوانید نوع لمس و ضربات این دکمه را شخصی سازی کنید.
۵-عکس های زنده بگیرید
زمانی که اپل تکنولوژی جدید ساخت تصاویر زنده را معرفی کرد دقیقا نمی دانستیم چطور و به چه موال از این سیستم استفاده خاهد شد.اما در حال حاضر با این سیستم اکثر آلبوم های زنده خودمان را می سازیم.
در سیستم جدیدی که برای تصاویر زنده در آیفون ۷ راه اندازی شده است،عکس ها دارای صحنه های روان تر و ضاهر شفافتر از قبل با وضوح زنده تر هستند.همچنین این قابلیت به اپلیکیشن های جدید iOS نیز سرایت کرده و هر کدام سیستم جدیدی را از این روایت ارائه می دهند
۶-از صدای تقویت شده لذت ببرید
آن یزی که مشخص است،اهمیت موسیقی و پخش کننده های موسیقی استفاده شده در آیفون ۷ برای مشتریان خود است.در این گوشی اسپیکر های قدرتمد با صدای فوق العاده شفاف ارائه شده تا کاربران را از هر لحاظ علاقمند به موسیقی نگه دارد.اما بزرگترین تغییر عدم وجود جک پورت روی گوشی است که بتوان هدفون ها را به آن وصل کرد.به جای آن از هدفون هایی با توانایی اتصال به پرتهایی نوری استفاده شده که عبور داده ها و کیفیت صدا را چندین برابر می نماید.
در این گوشی قدرت صدای اسپیکر های دوتایی دو برابر ۶S شده است.همچنین به گونه ای است که نه تنها صدا افزایش یافته بلکه کیفیت صدا نیز گسترش پیدا کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا