اخبار

تریلر نسخه کلکسیونر بازی Rocket League منتشر شد !

بازی Rocket League بی‌شک یکی از موفق‌ترین عناوین مستقل در تاریخ این صنعت بوده است. هم‌اکنون استودیو «سایونیکس» (Psyonix) تریلر زمان انتشار نسخه کلکسیونر این بازی را آماده کرده است که در ادامه مطلب می‌توانید شاهد آن باشید.
اگر از من بپرسید، به نظرم سازندگان بازی Rocket League خودشان نیز فکر نمی‌کردند این عنوان تا این حد موفق و محبوب شود. سرعت محبوبیت Rocket League به اندازه‌ای بود که خیلی زود سازندگان را مجاب کرد تا پلتفرم اکس‌باکس وان را نیز به پلتفرم‌های بازی اضافه کنند. بازی Rocket League نشان داد که یک ایده خوب با پرداختی قابل‌قبول چقدر می‌تواند موفقیت‌آمیز ظاهر شود و موید این حرف‌ها جوایزی است که این عنوان در مراسم The Game Awards سال گذشته میلادی دریافت کرد.
تاکنون بسته‌های الحاقی و محتویات اضافه زیادی برای این عنوان منتشر شده است. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید، نسخه کلکسیونر بازی بهترین پیشنهاد برای شماست. این نسخه تمام حالت‌ها و بسته‌های الحاقی که تاکنون برای بازی منتشر شده است را شامل می‌شود. بسته‌های الحاقی the Revenge of the Battle Cars، Supersonic Fury و Chad’s Run به همراه ۴ خودرو جدید از جمله محتویات نسخه کلکسیونر عنوان Rocket League است. در زیر می‌توانید شاهد تریلر هنگام انتشار این نسخه از بازی باشید.
 

دانلود تریلر

 
نسخه کلکسیونر Rocket League هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت و همچنین رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا