اخبار

تصاویری از گوشی Meizu M3E Star Trek Edition در فضای آنلاین خودنمایی کرد

صبح امروز تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که آن را منتسب به گوشی Meizu M3E Star Trek Edition دانستند. کمپانی میزو به تازگی تعدادی گوشی هوشمند تولید کرده که گویا قصد دارد تا از آنها در ماه سپتامبر رونمایی کند. این کمپانی در اوایل ماه جاری میلادی گوشی میان رده میزو M3E را منتشر کرد و به نظر می رسد که در حال حاضر نیز بر روی نسخه مخصوصی از آن کار می کند.
 
این محصول جدید نسخه Star Trek میزو ام ۳ ایی است. اوایل صبح امروز تصاویری از گوشی Meizu M3E Star Trek Edition در شبکه اجتماعی ویبو (شبکه اجتماعی مردم چین) به اشتراک گذاشته شده و موجودیت این نسخه را تایید کرد.
 
همان طور که در این تصاویر نیز می بینید، طراحی اولیه همان است که در مدل M3E نیز دیده می شود؛ هر چند وجود لوگوی Star Trek در پشت آن، حاکی از آن است که با نسخه ویژه ای طرف هستیم. علاوه بر این، دو تصویر دیگر هم نشان می دهند که آیکون های در نظر گرفته شده برای گوشی Meizu M3E Star Trek Edition نیز سفارشی طراحی شده است.
 
آیکون های در نظر گرفته شده برای گوشی Meizu M3E Star Trek Edition نیز سفارشی طراحی شده است.
این که یک کمپانی نسخه های ویژه ای از گوشی های هوشمند محبوب خود را منتشر کند، کار چندان جدیدی نیست؛ اما معمولا برای این گونه نسخه های ویژه، مدل های بالا رده ای در نظر گرفته می شوند. بنابراین جای تعجب است که چرا میزو برای تولید نسخه ای ویژه، گوشی میان رده میزو ام ۳ ایی را برگزیده است. ما قبل از این نیز نسخه های مخصوص زیادی دیده ایم که توانستند در بین کاربران از محبوبیت خوبی برخوردار شوند. گوشی هایی چون OPPO R9 Barcelona Edition و Galaxy Note 7 Edge Injustice Edition از آن دسته اند. بنابراین شاید ایده انتشار میزو M3E Star Trek Edition ایده چندان بدی هم نباشد.
لازم به ذکر است که اگر چه فیلم Star Trek Beyond در بسیاری از کشورهای جهان اکران شده و افراد زیادی آن را دیده اند؛ اما این فیلم در چین تنها در روز اول سپتامبر (۱۱ شهریور ماه) نمایش داده خواهد شد. بنابراین آن هنگام شاید زمان بسیار مناسبی باشد تا نسخه مخصوص میزو M3E نیز راه اندازی شود. زمان زیادی باقی نمانده است. باید کمی صبر کرد.
 
آیکون های در نظر گرفته شده برای گوشی Meizu M3E Star Trek Edition نیز سفارشی طراحی شده است.
 

صبح امروز تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که آن را منتسب به گوشی Meizu M3E Star Trek Edition دانستند.

.
منبع: gizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا