اخبار

تصاویر بیشتری از پی ۹ هوااوی لو رفت !

گوشی هوشمند هوآوی پی ۹ (Huawei P9) هنوز به صورت رسمی تایید نشده و شرکت چینی هوآوی (Huawei) نیز برنامه ای برای معرفی این اسمارت‌فون ارائه نداده است. شایعات متعددی در این چند ماه گذشته از سال ۲۰۱۶ حول P9 به انتشار رسیده که محصول مرغوبی را به ما نشان می‌دهند؛ اما زیاد شدن تعداد این شایعات و خبر ها بر سردرگمی ما می‌افزاید و ما را به مدل اصلی و نهایی نمی‌رساند.امروز تصاویر بیشتری از گوشی منتشر شده که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.
ما تا به الان دو مدل مختلف از رندر های پی ۹ را دیده ایم که هر دو حاکی از زیبا بودن طراحی این گوشی هستند. تصاویری که اخیرا فاش شده، به احتمال زیاد همان مدل نهایی که هوآوی در سر پرورانده را نمایش می‌دهند و به نسخه اصلی نزدیک است. شاید این تصاویر در اصل خود پی ۹ را به ما نشان می‌دهند؛ اما تا اعلام رسمی شرکت هوآوی (Huawei)، هیچ چیز معلوم نیست.
هوآوی پی ۹ (Huawei P9) دارای بدنه‌ی فلزی-پلاستیکی است؛ دقیقا همان چیزی که در مدل های هوآوی پی ۸ (Huawei P8) و پی ۸ لایت (P8 Lite) دیدیم. آنطور که به نظر می‌رسد، این تصاویر تایید کننده‌ی دوربین دوگانه در جلوی این گجت هستند. بنابر شایعات منتشر شده از سوی منابع معتبر خبری، شرکت هوآوی همکاری نزدیکی با شرکت لیشا (Leica) آغاز کرده که خود سندی بر بالا بودن کیفیت دوربین پی ۹ و لقب گرفتن P9 به عنوان اولین گوشی هوشمندی که دارای ویژگی های منحصر به فرد تصویر برداری است.
شایعات می‌گویند که پرچمدار بعدی شرکت هوآوی در چهار مدل مختلف عرضه خواهد شد. همچنین پردازنده‌ی مرکزی Kirin 950 SoC، چهار گیگابایت رم (شاید در بهترین مدل آن ۶گیگابایت) و صفحه نمایش ۵.۲ اینچی، ساختار سخت افزاری این موبایل را تشکیل خواهند داد. این گوشی هوشمند احتمالا در تاریخ ۶ آپریل ۲۰۱۶ معرفی رسمی خواهد شد.
 

gsmarena_002gsmarena_012305gsmarena_012304gsmarena_001233

منبع: GSMArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا