اخبار

تصاویر جدید ال جی G5 از قاب پشتی خمیده و حاشیه بسیار باریک خبر می دهند

LG-G5-5

ال جی که قرار است در کنگره جهانی موبایل امسال، حضوری مؤثر داشته باشد، این حضور را با معرفی رسمی  پرچم دارش LG G5، پر رنگ خواهد کرد. از این رو شاهد شایعات و اخبار زیادی راجع به این گوشی هستیم. به تازگی نیز طرحی از این محصول منتشر شده است که آن را از تمام زوایا نشان می دهد. با ما همراه باشید.

گفته می شود G5، بر خلاف اجداد خود بدنه ای تمام فلزی خواهد داشت و همچنین دکمه های صدا در سمت چپ آن قرار خواهد گرفت. دکمه پاور قرار است همچنان در عقب گوشی باشد و احتمالاً با اسکنر اثر انگشت ادغام خواهد شد. دوربینی با فوکوس خودکار لیزری و فلش LED در بالای دکمه پاور جا خواهد گرفت.

ظاهراً G5 نسبت به G4 باریک تر خواهد بود که داشتن ابعاد ۸٫۲×۷۳٫۹×۱۴۹٫۴ میلی متر، اثباتی بر این ادعاست. نمایشگر G5، ابعاد ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ خواهد بود و به نظر می رسد که حاشیه های دور آن بسیار باریک باشند. پشت این گوشی با توجه به شکل، خمیدگی خواهد داشت که برای در دست گرفتن بهتر و راحت تر است.

G5 قدرت خود را از جدیدترین محصول کوالکام، Snapdragon 820 خواهد گرفت و احتمالاً دارای حافظه رم ۳ گیگابایتی، USB Type C، و یک باتری قابل تعویض باشد.

به احتمال زیاد ال جی بخواهد عرضه پرچم دار خود را با فاصله کمی بعد از رونمایی، آغاز کند. همچنین منتظر معرفی گوشی های دیگری مانند گلکسی اس ۷ و اچ تی سی وان M10 در MWC امسال باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا