اخبار

تصاویر جدید و واقعی گلکسی اس ۷ اج در کارخانه لو رفت !!!

سامسونگ گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به زودی به نمایشگاه MWC پا خواهند گذاشت. همچون پرچمدارن سابق سامسونگ،  جزئیات این دو گوشی نیز بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار گرفت و چندین و چند بار از منابع مختلف شایعات منتسب به Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge لو رفتند. اکنون نیز تصاویری زنده جدیدی از گلکسی اس ۷ اج منتشر شده و طراحی ظاهری این محصول مشخص شده است.
تصاویر درز کرده، مربوط به نسخه سیاه گلکسی اس ۷ می‌شوند که چندی پیش در شبکه میکروبلاگینگ Weibo  قرار گرفت. با وجود تار بودن تصاویر مذکور می‌توان طراحی عالی محصول مورد بحث را تشخیص داد. پرچمدار جدید سامسونگ در رنگ سیاه به درستی دیده می‌شود و بر خلاف گلکسی اس ۶ که تا حدودی به آبی شباهت داشت. در مبحث انحنای صفحه نمایش نیز تغییر خاصی دیده نمی‌شود، هرچند متاسفانه به نظر می‌رسد هنوز هم  صفحه نمایش این گوشی میل زیادی به جذب اثر انگشت دارد. دکمه‌ی فیزیکی نیز تغییراتی محسوسی شامل حالش شده است. آنطور که در تصاویر مشهود است، کلید هوم در مقایسه با گوشی پرچمدار گلکسی سال ۲۰۱۵، به وضوح بزرگتر و گردتر طراحی شده است.
پیش تر نیز گفتیم که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را در ۲ اسفند رونمایی کند که می‌توانید این رویداد را به طور زنده در گجت نیوز دنبال کنید. علاوه بر گوشی های هوشمند جدید، انتظار می‌رود سامسونگ طی این رویداد هدست VR خودش را با نام Gear 360 پرده برداری کند. سامسونگ امسال تمرکز قابل توجهی روی گجت های واقعیت مجازی خواهد داشت و از همین حالا می‌توان پیش بینی کرد که هدست VR سامسونگ تعامل ویژه‌‌ای با گلکسی اس ۷ بر قرار خواهد کرد.
 

s7-edge-black-1s7-edge-black-2

منبع: sammobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا